ŠEF momčadi Mercedesa u Formuli 1, Ross Brawn, želi da Svjetska automobilistička organizacija (FIA) preispita učinak DRS-a (pomičnog dijela zadnjeg usmjerivača zraka) koji omogućuje bolidima postizanje većih brzina na točno određenim dijelovima staze.
Brawn želi da se ispita koliko se isplatio trud i ulaganje u DRS. Iako je DRS povećao broj pretjecanja gotovo na svakoj utrci Svjetskog prvenstva Formule 1, pitanje koje zanima šefa Mercedesove F1 momčadi je da li bi se sličan efekt dobio većim zalaganjem dobavljača guma – Pirellija.
"Teško je procijeniti učinak DRS-a jer njegov utjecaj nije ni približan onom kojeg imaju Pirellijeve gume koje se vrlo brzo troše. Mislim da su gume najvažnija stavka. Što se nas tiče, DRS je uveden da bi se spriječilo da se utrke pretvore u kruženje po stazi ali nije uspio zbog guma. Mislim da bi FIA na kraju sezone trebala vidjeti koliko je on pomogao, koliko odmogao, koliko smo njime dobili i da li smo njime postigli sve što smo željeli", izjavio je Brawn.
Brawn smatra da su pretjecanja sa DRS-om (koji se smije koristiti na određenom dijelu staze i samo ukoliko je bolid na manje od sekunde zaostatka od onog ispred sebe) postala prelagana a time i podcijenjena te bi volio saznati da li navijači i gledatelji vole takav način natjecanja.
"Imali smo nekoliko utrka na kojima bismo voljeli da nije bilo DRS-a jer smo gubili pozicije. Jedna od takvih je Montreal (Rosberg je pao sa 6. mjesta na startu na 11. na kraju utrke). To je frustrirajuće i zanima nas da li gledateljima odgovara takav način pretjecanja ili bi željeli da pretjecanja budu teža za izvesti, stoga mislimo da treba raditi na gumama i ostalim faktorima", rekao je šef Mercedesa.
"Da smo uspjeli zadržati ravnomjerno trošenje guma kakvo smo imali s Bridgestonovim gumama, koje su bile izdržljivije i jednakomjernije se trošile, tada bi DRS bio vrlo važan. S ovakvim gumama kakve koristimo ove sezone on je vrlo malo bitan", završio je Ross Brawn.