Foto: Clairol
ZAISTA se rijetko događa da reklama za boje za kosu dobije zabranu prikazivanja, pogotovo ako nije riječ o šokantnom sadržaju.
Reklama za boje "Nice 'n Easy" prikazuje Christinu koja uživa u plavoj kosi te tvrdi kako je iz crvene boje u plavu prešla jednostavno i brzo uz pomoć ove boje.
Reklami je na kraj odlučilo stati par frizera koji su se obratili agenciji za standarde u oglašavanju (ASA) u Velikoj Britaniji te naglasili kako je nemoguće prijeći iz crvene u plavu boju uz pomoć jedne kutije, kupljene u drogeriji.
ASA je presudila kako je riječ o obmanjivanju javnosti te zatražila da se reklama prestane ukidati jer lažno daje nadu gledateljima, izvještava Daily Mail.
Čelnici Clairola su izjavili kako su razočarani i kako, premda poštuju ASA-inu odluku, i dalje smatraju kako je uz upotrebu njihove boje za kosu takva promjena moguća.