Foto: Getty, Instagram, Chanel, Topshop
OVIH dana, očito, sve prolazi kao moda.
Nije ni bitno koliko je nešto praktično, lijepo i uopće korisno, ako ima dizajnerski potpis, odmah je vrijedno i zaslužuje etiketu s vrtoglavim iznosom. No neke stvari, ipak, u javnosti ne prolaze onako dobro kako su to dizajneri očekivali. Dapače, javnost se često znala dobro narugati idejama koje su nam dizajneri pokušali prodati, a ovo je 6 najsmješnijih među njima:
1. Chanelov bumerang - 1295 eura
Da, Chanel ima svoj bumerang, a zbog ovog neobičnog i jaaako skupog rekvizita kojeg su predstavili na svojoj posljednjoj reviji, francuska luksuzna dizajnerska kuća optužena je za "prisvajanje domorodačke australske kulture".
2. Balenciagina torba - 1592 eura
Skupocjenoj dizajnerskoj torbi koja izgledom jako podsjeća na Ikeinu vrećicu od 4 kune, smijao se cijeli internet, pa čak i sama Ikea.
3. Papirnata vrećica s dizajnerskim potpisom - 263 eura
Ako ste mislili da nitko ne može nadmašiti Balenciagu, prevarili ste se. Prije pet godina dizajner Jil Sanders zbunio je javnost kada je predstavio svoju novu kolekciju torbi koje izgledaju kao papirnate vrećice. Mnogi su pomislili kako se možda samo radi o rekvizitu za reviju, sve dok nisu vidjeli etiketu s cijenom...
4. Dizajnerske "Crocsice" - 35 eura + ukrasi
Kada je dizajner Christopher Kane na reviji za proljeće/ljeto 2017. svoje modele obuo u "Crocsice", javnost se prepala da će ove ružne cipele postati hit sezone. Srećom , to se nije dogodilo, unatoč svim svjetlucavim ukrasima koje je dizajner polijepio po njima.
5. Prozirne hlače - 76 eura
A da nisu samo luksuzni brendovi na meti kritika javnosti, ove je godine nekoliko puta dokazao Topshop svojim neobičnim trapericama. No, čak i one s prozorčićima na koljenima pale su u zaborav kada je brend svijetu predstavio prve prozirne "traperice". Ipak, za razliku od prethodnih, dizajnerskih komada, ove su hlače pronašle svoj tržište i rasprodale se u brzom roku.
6. "Dvoglave" čizme - (nisu u prodaji)
Izgleda da su i sami dizajneri shvatili koliko je njihova ideja bila glupa, jer se ove čizme s dvije strane modne kuće Hood By Air ne prodaju nigdje.