JEDNA od najutjecajnijih i najpraćenijih osoba na društvenim mrežama, pjevačica Selena Gomez, bacila se i u dizajnerske vode.
Iako je već surađivala s raznim modnim brendovima, pjevačica je ovaj put dobila priliku sama dizajnirati kupaće kostime za novi brend Krahs koji je pokrenula njezina prijateljica Theresa Mingus.
U kratkom video intervjuu Selena je otkrila da je jedan od badića dizajnirala s ciljem da prekrije ožiljak od operacije.
"Imala sam transplantaciju bubrega pa volim kupaće kostime koji pokrivaju ožiljak i u kojima se osjećam ugodno", izjavila je pjevačica.
Uz navedeni, dizajnirala je još dva modela kupaćih kostima koji će se od danas početi prodavati na Krahsovoj web stranici, a cijene će se kretati od 39 do 70 dolara.
Ako vas zanima cijeli intervju u kojem dizajnerica i pjevačica razgovaraju o tome kako je uopće došlo do ideje za pokretanje ovog brenda, pogledajte video ispod.