Prvi put u reklami za britvice prikazane žene s neobrijanim pazusima i nogama

Foto: Billie/Unsplash

AMERIČKI proizvođač ženskih britvica svojom posljednjom kampanjom pokušava promijeniti stogodišnju tradiciju i percepciju o dlakama na ženskom tijelu.

Iako zvuči nevjerojatno, dosad u nijednoj reklami za britvice nisu prikazane ženske dlake na tijelu, čemu su iz tvrtke Bilie sada odlučili stati na kraj. 

Njihova nova kampanja naziva Project Body Hair prvi put prikazuje žene s neobrijanim pazusima i nogama s ciljem mijenjanja načina oglašavanja i promicanja pozitivne slike dlačica na ženskom tijelu.

 

"Posljednji 100 godina nijedan proizvođač ženskih britvica nije uvažio ženske dlake. Žene koje se briju u reklamama već su potpuno obrijane. Čudno, zar ne?" piše na web stranci američke tvrtke koja je to sada odlučila pokušati promijeniti.

U sklopu kampanje lansirali su niz oglasa u kojima žene, osim na pazusima i nogama, pokazuju i dlake na trbuhu, licu te stopalima uz popratni tekst:

"Dlake - imaju ih svi. Čak i žene. Svijet se pretvara da ih nemaju - no imaju ih. Provjerili smo. A ako ih ikada slučajno poželite obrijati, tu smo za vas."

Koliko su ozbiljni u svom naumu razbijanja tabua o ženskim dlakama na tijelu, dokazali su i tako što su donirali svoje fotke iz kampanje u slučaju da ih i drugi proizvođači odluče koristiti, piše BBC News.

A u kampanji su progovorili i takozvanom "ružičastom porezu", odnosno o nepravednoj činjenici da su ženske britvice obično skuplje od muških bez ikakvog posebnog razloga.

Njihova kampanja izazvala je val pozitivnih reakcija žena na društvenim mrežama.

"Prva reklama koja uvažava dlačice na ženskom tijelu. Imam osjećaj kao da gledam prvo slijetanje na mjesec", "Nema ništa ljepše od prirodnog tijela. Ovo je ohrabrujuće za mnoge djevojke koje se zbog nametnutih standarda ljepote ne osjećaju lijepima," samo su neki od pozitivnih komentara na kampanju tvrtke Billie.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.