Foto: Instagram, Promo
IMA jako puno dobrih trilera, ali ovaj je zaista poseban.
Ne vjeruj svojim očima iznimno je dobro napisana knjiga, a osim toga ono što je ističe je i njezin kraj. Izdavač originalnog izdanja čak je smislio i hashtag kojim predstavlja knjigu na društvenim mrežama: #wtfending. Svršetak je neobičan, ali u to ćete se uvjeriti sami za nekoliko tjedana (točnije, 10. veljače), kada nam knjiga stiže na police knjižara. Zasad nam vjerujte na riječ. U međuvremenu, izdavač hrvatskog izdanja, Egmont, pružio nam je priliku da prvi predstavimo naslovnicu te objavimo o čemu se u knjizi radi:
''Louise je samohrana majka i tajnica zarobljena u zamornoj suvremenoj rutini. Jedne večeri upoznaje zanimljivog muškarca i među njima iskre frcaju na sve strane. Premda on ode netom nakon što se poljube, Louise je oduševljena što je konačno s nekim osjetila povezanost. Ipak, ne zna ništa o njemu. Ne zna da je on njezin novi šef. Ne zna da je oženjen. I to ženom koja će uskoro postati njezina najbolja prijateljica. Dok Louise muče sumnje, Adele pokušava održati privid savršenog braka. No sada je prekasno za to, jer je ovaj ljubavni trokut zaigrao smrtonosnu igru iz koje postoji samo jedan izlaz.''
Hmmm, dosadna rutina života idealna je za stvaranje ljubavnog trokuta, a to nerijetko završi loše. Mi se, naravno, veselimo jer je ovo jedan od najočekivanijih romana godine. Uskoro objavljujemo recenziju, a dotad uživajte u naslovnici.