Ovaj beauty proizvod žele baš sve žene

Foto: Iinstagram

TAKO barem tvrdi Google.

Jednako kao što se svako malo mijenjaju modni trendovi, mijenjaju se i oni beauty, no čini se kako će se jedan preparat zadržati i u 2017. godini kao vrlo popularan.

To nam je otkrila najpoznatija internetska tražilica na svijetu, Google,u svom nedavnom izvješću, a svoju popularnost ovaj preparat može zahvaliti korejskoj beauty rutini.

Radi se o maskama za lice, koje smo prošle, ali i ove godine viđali na brojnim poznatim i manje poznatim damama na ruštvenim mrežama, prvenstveno tzv. "plahticama". Žene je najviše zanimalo koje im proizvođače mogu preporučiti druge žene, a pri samom vrhu popularnosti su maske s kurkumom i detoksikacijskim aktivnim ugljenom, pamučne maske pa i one zlatne.

Sve je više interesa i za "zelene" beauty proizvode, koji uključuju i one veganske, dok interes za kućne, "uradi sama" preparate pada.

Interes za vegansku kozmetiku u SAD-u je tako porastao za nevjerojatnih 83 posto, dok Francuskinje najviše pažnju usmjeravaju borbi protiv celulita, točnije uljima i masažama, posebno u svibnju. Istovremeno, sve manje su im u fokusu BB i DD kreme, ulja za sunčanja, učinci ulja na akne itd.

Drugim riječima, ovo izvješće pokazalo je kako ljudi sve više vode računa o tome što stavljaju na svoje lice i općenito kožu, što je svakako pohvalno. Srećom, sve je veći izbor maski, ali i veganske kozmetike, a na vama je samo da odaberete koji vam proizvodi najviše odgovaraju.

 

 

 

 

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.