Foto: Instagram
KRALJICA Instagrama za 2015. godinu mlada je manekenka Kendall Jenner koja je bez puno muke u utrci za slavu na društvenim medijima prešišala i Taylor Swift, i Beyonce, i Kim Kardashian.
Zahvaljujući ogromnoj popularnosti i zavidnoj brojci od 43 milijuna sljedbenika, Kendall je najvjerojatnije i odgovorna za ludnicu vezanu uz kolekciju "Balmain za H&M", a prava je muza mladim djevojkama kada su moda i ljepota u pitanju.
Ipak, nemojte misliti kako Kendall fotke na Instagramu objavljuje iz puke zabave - na toj društvenoj mreži leži dobar dio njezine mjesečne zarade.
Frank Spadafora, osnivač aplikacije D’Marie Archive koja mjeri moć manekenki i modela, raspričao se za CR Fashion Book i otkrio kako mlada brineta za samo jednu objavu može dobiti hrpu love.
Naime, za fotku na kojoj Kendall decentno i nama neprimjetno reklamira neki proizvod, ona dobiva 125,000 do 300,000 dolara, što je odličan izvor zarade za popularnu manekenku.
Na isti način zarađuju i Gigi Hadid i Cara Delevingne, ali i Behati Prinsloo, Karlie Kloss i Miranda Kerr koje dobivaju i do 50 000 dolara po objavi.
Zašto ove djevojke dobivaju takve svote za objavu fotografija?
Priča je zapravo vrlo jednostavna. Svi veliki brandovi i modne kuće koje prate trendove znaju kako im reklama "it-cure" na Instagramu može donijeti puno bolje rezultate od npr. reklame u tiskanom časopisu, tako se lakše targetira ciljana publika, a ako je post uspješan velika je vjerojatnost da će sliku slavne djevojke prenijeti svi vodeći mediji.
Uostalom, svi znaju da je najbolja reklama ona koja ne izgleda kao reklama.