Foto: Startas, Vogue
KULTNE hrvatske tenisice dobile su još jedno priznanje.
Prvo ih je u siječnju, a potom i u srpnju ove godine nahvalio američki Vogue, časopis kojem tepaju da je modna Biblija i koji diktira modne trendove još od davne 1892. godine.
U siječnju su tada čitateljice ovog prestižnog časopisa dobile savjet da svakako isprobaju ružičaste Startasice s jednorozima ako vole razigrani, djevojački stil. Prošloga ljeta, Vogue je ponovno imao samo riječi hvale o popularnom hrvatskom proizvodu, a ovoga su se puta na njihovoj top listi poželjnih stvari našle plavo-bijele, prugaste Startasice, koje se odlično kombiniraju uz poderane traperice, boho tuniku i torbicu s limunima.
A prije nekoliko dana, za tenisice je stiglo još jedno priznanje, jer je o njima pisao i prestižni New York Times.
U članku od 20. listopada, New York Times je otkrio kako su one nastale, a već nam je dobro poznato kako su one djelo tvrtke Borovo iz Vukovara, koja ih je počela proizvoditi davne 1976. godine. 1987. godine, tenisice su bile toliko popularne, da je Borovo bilo jedan od sponzora Univerzijade u Zagrebu.
Ako se pitate kako je priča završila u ovim novinama, to možemo zahvaliti poduzetniku Robertu Grgurevu, koji je sadašnji predstavnik Borova u Americi.
Startasice se i dan danas ručno proizvode, odnedavno se mogu kupiti i u SAD-u, a svatko tko je htio biti cool, morao je imati barem jedn par ovih kultnih i udobnih tenisica, otkrio je Robert u spomenutom članku. Dotaknuo se i najgoreg razdoblja za Hrvatsku, a posebno Vukovar, a to je Domovinski rat, kada je proizvodnja morala potpuno stati.
No, kako je sam zaključio, Startasice su se vratile na velika vrata, a mi se apsolutno slažemo s tim. Bravo!