Foto: Promo
VRHUNAC modne sezone u prvoj polovici godine obilježit će nacionalni tjedan mode FASHION.HR, koji se održava od 15. do 24. ožujka i to na čak tri lokacije.
Prepoznat kao modna manifestacija koja iz sezone u sezonu diktira najnovije trendove u isprepletenom svijetu mode, tehnologija i komunikacija, FASHION.HR nastavlja tradiciju spajanja „novog“ i „starog“. Neka nova imena, poznati doajeni modne piste, te velike novosti u prezentaciji modnih kolekcija predstavit će nikad slojevitiji tjedan mode. Program će 15. ožujka otvoriti hvaljeni modni dvojac I-GLE, čiji brand ima gotovo kultni status među mnogim poznavateljima mode. Samostalne revije Ivice Skoke i Roberta Severa već su sezonama revije za koje se traži pozivnica više i koje iz prvog reda prate najpoznatija lica naše scene. U službenom programu svoje će nove kolekcije predstaviti i dobro nam znana dizajnerska imena: Arileo, Klisab, Marina Design, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Price on Request, Morana Krklec, Ivana Janjić, Anthony Avangard. Nova imena koja će po prvi put ove sezone predstaviti svoje kolekcije u sklopu FASHION.HR-a su: Marijana Cigić, pobjednica Fashion Incubatora, modni dvojac Twins te mlada i iznimno talentirana dizajnerica Jelena Holec.
Kako regionalni karakter tjedna mode svjedoči o velikom značaju ove manifestacije i izvan granica Hrvatske, jedan od ciljeva već nekoliko godina je povezivanje s modnom scenom zemalja iz regije pa će u programu gostovati dva nova i zanimljiva modna branda. Iz susjedne Srbije po prvi put će se predstaviti brand Mates iza kojeg stoje Marko Ilijev i Saša Stević, koji su naklonost scene osvojili specifičnim promišljanjem mode. Uz njih, publiku očekuje još jedno novo ime iz susjedne Bosne i Hercegovine, brand Mateyaneira iza kojeg se kriju dizajnerice Mateja Dujić i Neira Sinanbašić.
Uz najpoznatiju modnu pistu u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, značajna novost ove sezone je nova lokacija u Gliptoteci gdje će se uz reviju branda I-GLE održati dio programa pod nazivom CITY NEW NOW. Potpuno novi način prezentacije modnih kolekcija koji će uključivati različite oblike modnog performansa omogućit će dizajnerima neposredniju komunikaciju s publikom i artistički pristup oslobođen uobičajene forme modne revije, koji će na potpuno novi i individualan način komunicirati modnu viziju dizajnera.
"Ove sezone FASHION.HR donosi izuzetno bogat program i brojne novosti koje smo dugo pripremali s ciljem da ljubiteljima mode ponudimo iskustvo više. U vremenima kada se hrvatska modna scena ponovo budi, osjećamo veliku odgovornost da promišljenim pristupom pozitivno djelujemo na te procese. U skladu s tim i ove sezone smo napravili iskorak, kako u produkcijskom smislu, tako i koncepcijskom, nudeći dizajnerima potpuno različite načine predstavljanja kolekcija na više lokacija u gradu. Također, posebno sam ponosan što možemo najaviti i novi koncept FASHION.HR POP UP dućana, koji će se otvoriti odmah po završetku tjedna mode, a trajat će dva mjeseca. Bit će to sjajna prilika za mnoge dizajnere da izađu na tržište do krajnjih kupaca i da potvrde komercijalne kapacitete svojih brendova“, najavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač.
Kako je moda za mnoge istinska umjetnost življenja, posebno mjesto u programu FASHION.HR-a nosit će dodjela novoutemeljene nagrade Ana Lendvaj za najbolju modnu kolekciju u 2017. godini. Modna nagrada koja nosi ime po novinarki koja je, ne samo obilježila, stvarala nego i dokumentirala hrvatsku modnu scenu, ovom će prilikom biti svečano obilježena i promocijom knjige ULUPUH-ova modna povijest – umjetnost odijevanja, autorice Ane Lendvaj koja je svojim radom i pisanjem ostavila neizbrisiv trag na hrvatskoj modnoj sceni.
Uz ovaj poseban dio programa, poznata dizajnerska imena i inovativan pristup modnoj produkciji, FASHION.HR i ove će sezone od 15. do 24. ožujka potvrditi status najveće modne manifestacije u regiji.