IAKO je prošlo više od dvadeset godina od emitiranja prve epizode serije "Seks i grad", modni utjecaj ovog televizijskog klasika još uvijek se osjeća. Carrie Bradshaw i njene prijateljice su prije dva desetljeća diktirale modne trendove, a čini se da njihovom stilu mnogi i dalje ne mogu odoljeti.
Zato ne čudi što je brend Fendi odlučio jednu od kultnih torbica koje je obožavala i sama Carrie ponovno staviti u prvi plan. Nakon što se pojavila kao dio kolekcije za proljeće 2019., zaljubljenice u modu ponovno su poludjele za njom.
Riječ je o Baguette torbici iz 1997. godine, koja se tada prodala u više od milijun primjeraka, a za čiji je dizajn zaslužna Silvia Venturini Fendi.
Njenoj ponovnoj popularnosti doprinijela je i reklama u kojoj četiri prijateljice razgovaraju o nevjerojatnoj torbi koju je jedna od njih vidjela, a u kojoj se pojavljuje i sama Sarah Jessica Parker.
Inače, ovu je torbicu moguće kupiti po cijeni od dvije tisuće dolara (oko 13 tisuća kuna), dok je za pojedine modele potrebno izdvojiti i više od tri tisuće dolara (oko 20 tisuća kuna).