IAKO smo tek zakoračili u novo desetljeće, modni stručnjaci već znaju što ćemo nositi u narednih deset godina.
Kako piše Insider, stilski eksperti su pomnim istraživanjem povratka trendova zaključili da ćemo do 2030. godine vidjeti povratak mnogih trendova iz prošlog stoljeća, posebice iz razdoblja 60-ih i 70-ih. Ipak, bit će tu i modnih povratnika iz 2000-ih i 90-ih koje smo pokušali izbjeći, poput traperica niskog struka.
Ove trendove ćemo nositi u narednom desetljeću:
Trapezice
Na mjesto mom i skinny traperica doći će zvijezda 70-ih, trapezice. To su već uvidjele i neke Hrvatice pa su samim početkom godine u njima prošetale po zagrebačkoj špici. Iako mnogi bježe od hlača trapez kroja, on je zapravo poprilično laskav i pomaže stvoriti siluetu pješčanog sata.
Pletene haljine
Haljine koje više nalikuju na bakin stolnjak nego na komad odjeće bit će veliki modni hit u narednim godinama. Najviše će se nositi u ljetnim danima s bodijima i kupaćim kostimima ispod njih.
Cvjetni uzorak
Iako je popularan već godinama, cvjetni će uzorak dominirati u idućih deset godina i vrlo vjerojatno zamijeniti karirani i životinjski print.
Hlače niskog struka
Nažalost, i ovaj hit s početka milenija ponovno će se nositi. Iako laska rijetko kome, stilski stručnjaci predviđaju da će ih trendseterice objeručke prigrliti već u prvoj polovici desetljeća.
Univerzalna odjeća
Odjeća koju će moći nositi i muškarci i žene bit će izrazito popularna, a to je najavila i Beyoncé novom kolekcijom Ivy Parka i Adidasa u kojoj je svaki komad namijenjen i za muškarce i za žene.
Sakoi s naglašenim ramenima
Brže bolje poharajte mamin ormar jer će se sakoi s jastučićima na ramenima nositi kroz čitavo naredno desetljeće, baš kao i odijela općenito.
Logomanija
Da, odjeća i modni dodaci s naglašenim logotipovima i dalje će biti vrlo popularni pa nećete pogriješiti ako odlučite investirati u neki komad s izraženim logom.
Unajmljivanje odjeće, vintage komadi i reciklirana odjeća
Brza moda će, kako piše Insider, u narednih 20-30 godina doživjeti krah, a kormilo će preuzeti second hand shopovi, brendovi koji prodaju odjeću od recikliranih materijala te servisi za unajmljivanje odjeće. Ljudi su sve svjesniji štete koju i moda može nanijeti Zemlji, što će se odraziti i na samu proizvodnju odjeće i ekološku osviještenost brendova.