Modna pretraživanja Hrvata: Dva neugledna komada na vrhu liste želja

NAJPOPULARNIJA modna tražilica Lyst objavila je rezultate velike analize Eurofashion, koja otkriva koji brendovi su osvojili srca Europljana.

Tako se pokazalo da je u proteklih šest mjeseci na području cijele Europe uvjerljivo dominirao Gucci, a najpopularniji odjevni komad bile su tenisice. Najpretraživaniji komadi u Europi su industrial remen s potpisom brenda Off-White te Adidasov model tenisica Boost 350 v2.

No Lyst se pozabavio i detaljnom analizom u koju je uvršteno više od 50 milijuna pretraživanja iz ukupno 47 zemalja te su rezultati prikazani na zemljopisnoj karti, koju je moguće pogledati OVDJE.

Pokazalo se da u gotovo svim europskim zemljama žene na odjeću troše više od muškaraca. Točnije, jedino stajliš Talijani više troše od svojih dama. Naime, tijekom promatranog šestomjesečnog razdoblja, oni su u prosjeku potrošili 307 dolara (oko 2000 kuna), dok žene u ovoj zemlji prosječno potroše 226 dolara (oko 1500 kuna).

Ako pitate Hrvate, najpopularniji brend je Adidas, dok je najtraženiji komad kožna jakna. Zanimljivo je da Hrvatice obožavaju francusku dizajnericu Isabel Marant pa su njezine gležnjače uvjerljivo najtraženiji proizvod. Riječ je o bucama, odnosno modelu Nowles, čija se cijena kreće između 369 i 747 eura (od 2730 do 5530 kuna), a slijede ih kaubojske čizme skandinavskog brenda Ganni.

Iako se možda ne čini tako, i domaći muškarci prate događanja na modnoj sceni, a sudeći prema onome što pretražuju, najviše im se sviđaju hlače brenda Moschino i to model prekriven logotipom.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.