Foto: Franjo Matković
NA NEDAVNO održanom Cro-A-Porteru, revija branda Loré, održana u Klovićevim dvorima završila je gromoglasnim pljeskom.
Publiku je oduševila ženstvena kolekcija dizajnerice Lorete Gutelj, idealna za duge ljetne šetnje uz obalu, a sada možemo vidjeti i kako izgleda kampanja za odlične modele ovog branda.
Kampanja, nastala u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem i slikaricom Matejom Babić, inspirirana je bolivijskim lokalitetima Salar de Uyuni, Laguna Colorada i Desierto de Siloli. Odjevni predmeti ovog puta inspirirani su prirodnim motivima, te je stoga paleta boja kombinirana na način kako bi se vjerno dočarale prozračne vizure Bolivije.
Pastelni i zagasiti tonovi boja korišteni su za uzorke pamučnih ručno tkanih materijala u bolivijskom folklornom vezu, te su kombinirani s lanom, muslin svilom i rustikalnom čipkom. Za drugi dio kolekcije korištena je ručno rađena venecijanska, lepoglavska i idrijska čipka, kao i ručni vez na organzi, kojim dizajnerica nastavlja priču o manufakturnom stvaralaštvu, gdje se svaki odjevni predmet individualizira.
Materijale korištene u Loré kolekciji, u suradnji s dizajnericom, izradila je nagrađivana tkalja Ivna Matičec, u skladu s ranije odabranim motivima. Svaki odjevni predmet odlikuju sati preciznog rada, a u slučaju ručno rađenih čipki, i nekoliko tjedana kako bi se dobio jedinstven vez. Nakit za Loré kolekciju, u suradnji s dizajnericom, radila je i ovog puta poznata umjetnica Marina Marinski.
Kombinirajući na kamenini nijanse boja u skladu s tkanicama, izradila je nakit koji slijedi prozračne nijanse odjevnih predmeta. Styling su zaokružile Loré torbe izrađene u jednakim ručno tkanim materijalima, kombiniranima s kožom, te cipele Mass u nude tonovima.
Modeli kampanje “Beyond nature” su Nika i Rahela Matić za modnu agenciju Talia Model. Šminku potpisuje Karen Begić-Jukčić, a frizure salon Selfie i Vanessa Žigić.