Održana prva večer Fashion Weeka

Foto: Jan Serdar, Martina Prašić 

SINOĆ je prikazano čak šest revija od kojih četiri revije potpisuju domaća imena poput Ivane Popović, Ane Kujundžić, Monike Sablić i Simone Manojlović, a ostale dvije revije respektabilni londonski modni brand Fabryan i dobro poznati The Rodnik Band kojemu je zaštitno lice kolekcije poznata manekenka Cara Delevigne.
 
Ivana Popović otvorila je Fashion Week svojom kolekcijom kabanica i kišobrana. Uz Ivanine kabanice i kišobrane depresija zbog lošeg vremena ne postoji, a žena postaje neustrašiva sexy ratnica. Kabanice koje je Ivana izradila, nisu samo odjevni predmet koji će nas štititi od kiše, već i pravo umjetničko djelo koje svojim linijama ističe ono najbolje kod žene. One su krajnje elegantne i sexy te prate liniju tijela, no zahvaljujući volanima ujedno su i živahne.
 
 
Kolekcija Ane Kujundžić sastoji se od haljina, suknji i jakni koje su napravljene od prirodnih materijala u kombinaciji s umjetnom kožom. Komadići umjetne kože aplicirani su na tkaninu kako bi se postigao sasvim drugačiji dezen tkanine. Boje su crna i siva u kombinaciji s zelenom, crvenom, ljubičastom, plavom, bijelom i narančastom. 
 
 
Vječno elegantna i romantična Monika Sablić takva je bila i ovaj put.  Kolekcija je inspirirana 70-im godinama, poznatom njujorškom diskotekom "Studio 54" te pjesmom "Hot stuff" Donne Summer. Izrađena je od američkog satena i pliša, nezaobilazne svile i čipke. Kao light motiv kroz cijelu kolekciju provlači se sjajne aplikacije.
 
 
Dizajnerici Simone Manojlović ovo je bila 10. jubilarna revija. Kolekcija Simone Manojlović za proljeće/ljeto 2015 pod nazivom “Lucid” spoj je tradicije i modernog. Dizajnerica je inspiraciju pronašla u umjetnosti i kulturi Islama te u njegovom poimanju vrijednosti koje nestaju u današnjem zapadnom svijetu. Kolekciju karakteriziraju senzualnost i gipkost, a materijali koji se prožimaju su svila, muslin, čipka i lan. Boja kolekcije je crna - snažna i ohrabrujuća.
 
 
Kolekcija londonskog Fabryana za proljeće/ljeto 2015 odiše jednostavnošću i elegancijom, dok je hrabar potez dinamički blok boja u kombinaciji sa ženstvenim dizajnom i raznim teksturama. Kombinacija bijele i zelene preko uglavnom ružičaste i tirkizne, čini od kolekcije šaroliku paletu boja koja upotpunjuje svaki komad.
 
 
The Rodnik Band svojom je kolekcijom apsolutno osvojio mlađu publiku. Stvoren i dizajniran od strane dizajnera Philip Colberta, ovaj brand je inspiriran Pop Art pokretom. Ukratko opisana kolekcija – odjeća s jakim osjećajem zabave, jer Philip u svojim kolekcijama koristi posebne načine tiska i grafika koje je sam osmislio. Uz odlične komade odjeće koji su oduševili mlađu publiku, našle su se i izuzetno zanimljive torbe, kape i šilterice. 
 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.