Livio Badurina snimio atraktivnu kampanju za Tomislava Bahorića

Foto:

LIVIO BADURINA ovih se dana našao u ulozi modela, i to za kampanju dizajnera Tomislava Bahorića.

Nova kolekcija, Easy Shades, dobila je ime po slojevitim elementima na modelima različitih struktura koje stvaraju privid svjetla i sjene. Osnovna misao kolekcije je crno bijeli kontrast i poigravanje grafizmom.

"Svaka kolekcija mi se nadovezuje na onu prethodnu, a 'starting point' ove kolekcije su printevi naneseni širokim kistom u debelom sloju koji čine jedini kontrast u smislu odstupanja od monokolora,te daju pomalo edgy mood. Iz bijele, prelazak u crnu je sam po sebi razumljiv, i kolekciji daje snažan prizvuk."



"Inspiracija sam ovaj put pronašao u crno - bijelom svijetu, a kao temeljna nit vodilja poslužila mi je i nedavna crno bijela kolekcija Loredane Bahorić, koju je predstavila za 25 godina rada na Noir festivalu (Breathless by Charlie design)."

Highlight kolekcije je prozirna majica - tunika koja se pojavljuje u najrazličitijim oblicima a koja savršeno funkcionira uz mnoge druge odjevne predmete.

Za kampanju ovako promišljene kolekcije dizajner Tomislav Bahorić odabrao je glumca Livia Badurinu, a otkrio je kako je za to imao više razloga:

"Od prvog trenutka mog bavljenja modom razmišljam o Liviu kao jednom od nositelja kampanje. Livio mi je bio zanimljiv zbog toga što je jedan od rijetkih Hrvata koji znaju nositi odjeću, a ne obratno. Sviđa mi se jer smisleno kombinira odjevne predmete i uvijek je dosljedan sebi. Kada radim kolekciju razmišljam upravo o takvoj osobi koja će na funkcionalan način ujediniti svoj stil i moju priču.", rekao je Tomislav Bahorić o svojoj novoostvarenoj suradnji.
 
Revija Spirit by T.B. na rasporedu je u srijedu, 3.04.2013. / LAUBA - Kuća za ljude i umjetnost.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.