Foto: Hrvoje Serdar
NOVA kampanja Fashion Weeka Zagreb, snimljena je u vintage ozračju nekadašnje najveće pozornice društvenog života Gradske kavane, današnjeg Johanna Francka, ekskluzivne lokacije gdje se i održava ovosezonski Fashion Week i koja je uspjela, barem na trenutak, udahnuti duh starog Zagreba.
Gledajući fotografije ove zanimljive kampanje, možemo utonuti u svu ljepotu i odvažnost nekadašnjeg gospodskog Zagreba, u svu onu profinjenost grada, koji je i onda bio jedna od glavnih europskih predstojnica mode te osjetiti štih pravih Zagrebačkih kicoša i zagrebačkih elegantnih dama.
Glavna uloga kampanje, već tradicionalno, pripala je jednoj od najljepših Hrvatica, ovoga puta prekrasnoj Vedrani Linardić, koja je zablistala u duhu dive starog Zagreba i uspjela utjeloviti svu onu ljepotu, stas, temperament, šarm, stil i odvažnost tadašnjih Zagrebačkih frajla te osvojiti mladu gospodu Purgere, glumce Juru Radnića, Luju Kunčevića i Ardijana Hasanija, u čijim se pogledima iščitava fascinacija ženskom ljepotom, ljubav i obožavanje.
S obzirom da se cijeli koncept ovosezonskog događanja bazira na vrlo intimnom predstavljanju kolekcija pred najvećim modnim znalcima, njihovim kupcima i predstavnicima medija, a koji ustvari podsjeća na stara vremena kada su dizajneri svoje kolekcije predstavljali u isto tako uskom krugu najvažnijih klijenata, upravo je najavna kampanja Fashion Weeka Zagreb smještena u to vrijeme.
Za Vedraninu šik čipkastu klajdu (haljinu) zaslužna je zagrebačka modna dizajnerica Marina Lacković Larie, čije ćemo modele gledati i u ovoj sezoni FWZ-a.
"S obzirom na cijeli koncept ovosezonskog Fashion Weeka Zagreb, prikazivanja kolekcija u najužem krugu modnih znalaca i klijenata te mjesta održavanja u samom srcu Zagreba, i kampanja je u tom retro duhu nekog prošlog vremena. Poznato je kako su se nekada, upravo na ovim kultnim štengama (stepenicama), u ovom istom prostoru odvijale neke od najprestižnijih modnih revija renomiranih domaćih modnih dizajnera pa je nekako bilo logično da ove stepenice odigraju i ključnu ulogu u našoj kampanji", izjavila je Sarah Josipović, direktorica Fashion Weeka Zagreb te nadodala: "Ovu sezonu sva pažnja usmjerena je isključivo na hrvatske dizajnere i hrvatski dizajn".