Foto: Tony Moly
VEĆ smo navikli na maštovita pakiranja u kojima dolazi šminka i kozmetički preparati, no tvrtka Tony Moly svakako je zaslužila nagradu za najkreativnije ambalaže beauty proizvoda.
Ovaj brand s Filipina već godinama proizvodi dekorativnu i preparativnu kozmetiku koja se bazira na prirodnim sastojcima, a zahvaljujući simpatičnim nazivima i odličnim pakiranjima, za ovim proizvodima luduju i tinejdžerke, ali i odrasle žene koje se ne srame pokazati svoju zaigranu stranu.
Uz klasične proizvode koje drže uglavnom sve kozmetičke kuće, Holy Moly svojim klijenticama nudi piling na bazi kave pakiran u malim šalicama, kreme od kave, detox kremu u maloj plastičnoj rajčici, nježni piling za lice u jabuci, prozirna sjajila u kutijici s plastičnom mačkom, ruževe u sticku u kutijici sa zečevima i još mnogo originalnih proizvoda.
Među beauty blogericama najpopularnija je pak linija za njegu masne kože branda Holy Moly, čiji su proizvodi pakirani poput jajeta!
Premda ovaj brand ostavlja izuzetno zaigran i djetinjast dojam, glasnogovornici branda naglašavaju kako su svi proizvodi vrhunski te pomno osmišljeni u laboratoriju.