MNOGI su barem jednom u životu pokušali varati na ispitu. Učenik Tamare Vučković, učiteljice engleskog jezika iz zagrebačke Osnovne škole Bana Josipa Jelačića, svoj pokušaj će upamtiti za cijeli život. Naime, on je prošloga petka naučio vrijednu lekciju iako se tome uopće nije nadao.
“Jučer mi je jedan učenik prepravio jedan netočni odgovor u testu i došao mi se požaliti kako sam mu pogrešno vrednovala taj zadatak. Budući da sve granične ocjene više puta provjeravam, znala sam da je prepravio odgovor. Nije to prvi puta u 15 godina da mi se to dogodilo, ali sam prvi puta ovako odreagirala”, napisala je u uvodu ova učiteljica.
“Rekla sam mu da izađe na trenutak iz razreda. Kada smo izašli, pogledala sam ga u oči i mirno pitala trebam li mu uopće išta reći. Iste sekunde počeo je plakati, ispričao se i rekao kako zna da će sad biti kažnjen. Ja nisam učinila to što je očekivao već sam ga umjesto toga zagrlila i rekla kako razumijem da je silno želio peticu, ali da način na koji je to pokušao nikako nije u redu. Rekla sam mu da mu nemam namjeru dati neku posljedicu (riječ "kazna" ne koristim) i da ne planiram čak to ni spominjati pred drugim učenicima. Sve što želim od njega je da ubuduće bude fer. U nevjerici, ali zahvalnog pogleda obećao mi je da to više neće učiniti. I vjerujem mu. A ja, ja sam osjetila da sam ovaj puta učinila "ispravnije". I to je razlog zašto ovo i dijelim”, nastavila je učiteljica Vučković.
“Mislim da se svi skupa previše koristimo kaznama, kaznenim bodovima i sličnim "rješenjima", a ono što je najteže, ali najčešće jedino potrebno nalazi se u sintagmi: Poveži se i preusmjeri!”, zaključila je i oduševila brojne prijatelje koji su zaključili da može biti primjer drugima.
“To je predivna učiteljica koja voli ono što radi… Trebala bi biti uzor i drugima… Zbog ovakvog odnosa učenik-učitelj dijete zavoli predmet”, komentirala je jedna žena.
“To je reforma”, dodaje druga.
“Veliko bravo za ovakve učitelje”, zaključuje treća.