Foto: Facebook
NAKON što smo i mi pisali o ovom medenom dječačiću kojeg su odbili na audiciji rekavši majci da ne žele u svojoj kampanju uvrstiti dijete s posebnom potrebama, majka je, sjećate li se, pisala čelništvu Osh Kosh B'Gosha da ga uzmu za svoje zaštitno lice s objašnjenjem "Djeca s Downovim sindromom i drugim teškoćama u razvoju su nevjerojatni ljudi, a mi želimo da OshKosh B'Gosh pomogne promijeniti svjetsku percepciju o djeci i osobama s poteškoćama.", čelništvo je prepoznalo prednosti ovog preslatkog dječaka i uvrstili su ga u svoju kampanju.
>>>Mama zamolila ćelnika Osh Kosh Bgosha da njen sin reklamira njihovu odjeću<<<
"Naš san se ostvario kada su nam javili da će mog malenog 16-mjesečnog Ashera uvrstiti u promotivnu kampanju, ali time nije ostvaren samo naš san - time je ostvaren mali san svih osoba s poteškoćama.", obznanila je njegova majka.
Kako je mama Meagan istaknula još u medijima - "Nedugo nakon mog viralnog apela javili su nam se iz Osh Kosh B'Gosha s porukom da se slažu s mojim mišljenju kako se djeci s poteškoćama moraju pružiti jednake šanse i da su u tom pogledu velike kompanije, odnosno njihove promotivne kampanje, zaista najsnažnije ako želimo mijenjati svijet i pogled na svijet. Zato bi nam bilo iznimno drago u našu kampanju uvrstiti malenog Ashera, ali i ne samo njega - doista želimo pomaknuti granice u promociji te u nju uvrstiti što više djece različitih potreba i različitog izgleda".
Za manje od dva mjeseca nakon tog pisma, službene stranice Osh Kosh B'Gosha krasi predivan osmjeh malenog Ashera - ovoga puta u ulozi neodoljivog božićnog patuljka.
Njihov san se ostvario, a ako će tvrtka Osh Kosh B'Gosh zaista poslušati apel mame Meagan te sve više ovakve djece uvrštavati u svoje promotivne kampanje vjerujemo da će se različitost među djecom i ljudima početi smanjivati.
Jer ako samo pogledamo ovog slatkiša, jasno je kao dan da je maleni sposoban "prodati" što god obuče. I ne samo to - jasno je da je jednako neodoljiv kao i sva ostala djeca. Ako ne i - još bolji!