Edukatorica za odgoj tvrdi da tinejdžeri mrze ova tri pitanja

Foto: Pexels

TIJEKOM adolescencije, roditelji i tinejdžeri često nailaze na izazove u komunikaciji. Mladi se tijekom tog razdoblja razvijaju i traže svoj identitet, što može rezultirati poteškoćama u izražavanju osjećaja. Osim toga, određena pitanja od strane roditelja također mogu biti razlog loše komunikacije. Edukatorica za odgoj, Katie Plunkett, na Instagramu je otkrila o kojim se pitanjima radi.

1. "Koji fakultet ćeš upisati?"

Pitati tinejdžere gdje planiraju ići na fakultet može nenamjerno stvoriti pritisak i potaknuti tjeskobu o njihovoj budućnosti i odlukama. "Također naglašava da je to jedini put do uspjeha, zanemarujući druge valjane karijere i životne mogućnosti koje bi mogli razmatrati", istaknula je edukatorica u objavi.

2. "Imaš li dečka/djevojku?"

Plunkett tvrdi da ovo pitanje može izazvati nelagodu, pogotovo ako tinejdžeri još uvijek nisu spremni to podijeliti. To također implicira da roditelji od tinejdžera očekuju da su u vezi, što možda nije u skladu s njihovim trenutačnim prioritetima ili istraživanjem identiteta.

3. "Izlaziš tako odjeven/a?"

"Ovo pitanje može djelovati kao osuđujuće i potencijalno može povrijediti samopouzdanje vašeg tinejdžera", navodi edukatorica. Osim toga, može implicirati i neodobravanje njihovih modnih izbora ili izgleda tijela što dovodi do osjećaja nesigurnosti i sukoba.

Važno je postavljati otvorena pitanja jer tinejdžeri na njih bolje reagiraju, zato što mogu podijeliti svoje emocije i iskustva. Stvaranje pozitivnog okruženja koje promiče otvoreni dijalog ključno je jer njeguje samoizražavanje i međusobno razumijevanje.

"Sve veća potreba tinejdžera za privatnošću i neovisnošću prirodna je. Kada vaš tinejdžer traži samoću, zapamtite da to obično nije osobno. Poštujte njihov prostor i uvjerite ih da ste uz njih. Manje pričajte, više slušajte - tako ćete se povezati s tinejdžerima", zaključuje Plunkett.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.