DJECA koja vole show Sesame Street možda će zbog toga imati koristi u školskim klupama, otkrilo je istraživanje.
Naime, prema rezultatima objavljenima u časopisu American Economic Journal: Applied Economics, djeca predškolske dobi koja su gledala spomenutu emisiju ostvarivala su bolje rezultate od vršnjaka koji nisu. To se posebno odnosi na dječake, djecu afroameričkog podrijetla i onu koja žive u ekonomski siromašnijim krajevima.
Znanstvenici s Koledža Wellesley i Sveučilišta Maryland proučavali su dugoročne posljedice kod osoba koje su gledale Sesame Street čija je prva epizoda emitirana 1969. godine. Otkrili su da je to dovelo do pozitivnog utjecaja na ocjene u osnovnoj školi, ali i duže.
“Emisija je fokusirana na odnose, brojke, književnost, rješavanje problema, osjećaje i bonton. To je sve danas teško pronaći. Zato vjerujem da djecu uči kvalitetnim vrijednostima”, izjavila je stručnjakinja za roditeljstvo Julie Romanowski.
Ipak, upozorava da televizijska emisije ne može i ne smije biti jedini alat za učenje i usvajanje dobrih navika. Važno je da djeca, kroz igru, uče od roditelja i skrbnika.
“Djeca u ranoj dobi moraju što je više moguće biti izložena učenju te osjećajima sigurnosti i privrženosti”, dodala je.
Iako je prošlo 50 godina otkad je emitirana prva epizoda, serija i dan danas djecu uči istim vrijednostima kojima, kako se ispostavilo ovim istraživanjem, djeca mogu itekako profitirati.