Generacija Z čini se da je izgubila strpljenje s beskrajnim swipeanjem na aplikacijama i površnim interakcijama. Sit at the Bar September stoga je postao viralni TikTok trend koji potiče mlade da na staromodan način upoznaju ljude – sjedeći sami za šankom i otvarajući se razgovoru uživo.
Trend je pokrenula Laurie Cooper, 86-godišnja agentica za nekretnine i TikTok influencerica, koja je pozvala svoje pratitelje da u rujnu ugase aplikacije i pokušaju upoznati nekog u baru - uživo, a ne preko društvenih mreža.
@laurie_cooper_realty I am declaring this month as Sit at the Bar September, girls! #dating #girls #single ♬ original sound - Laurie Cooper
Prema istraživanju objavljenom na portalu MarketWatch, gotovo 80 % korisnika aplikacija za upoznavanje osjeća burnout od stalnog swipeanja, a 51 % pripadnika generacije Z priznaje da često ili stalno osjeća umor od aplikacija poput Tindera, Bumblesa i Hingea.
@tasholajewellery Waiting to be discovered in this perfect fit
♬ Friend Zone - Thundercat
Stručnjaci i barmeni daju svoje savjete o tome kako iskoristiti ovaj trend na najbolji način, prenosi Yahoo.
Trend također privlači pažnju barova — oni bi profitirali od većeg prometa i ljudi koji napokon sreću društvo uživo, a ne samo na ekranu.
Naravno, nisu svi oduševljeni trendom. Neki barmeni primjećuju da se generacija Z ponaša drukčije kada je riječ o bar bontonu – umjesto da ostave račun otvoren i naručuju tijekom večeri, često odmah plate svako piće. To, kažu, mijenja uhodane navike rada u barovima i način na koji se planira usluga.
@matchedbykat Would you try this?? Everyone’s talking about the Sit at The Bar September Challenge… it might seem a little scary to go out to a bar alone and not look at your phone every 30 seconds but give it a try! #dating #love #cuffingseason #relationships ♬ original sound - kat
@martinigirlsclub Haven’t you heard? It’s sit at the bar September @Laurie Cooper @liv grace 🩷 #martinigirls ♬ оригинальный звук - julia౨ৎ˚
@court.app @Laurie Cooper ♬ original sound - ℬ