YouTuber kojeg prati 38 milijuna ljudi oženio se nakon 10 godina veze

Foto: Profimedia

Jedan od omiljenih internetskih parova stao je pred oltar. Popularni YouTuber Markiplier potvrdio je da su se on i njegova dugogodišnja djevojka Amy Nelson vjenčali 20. rujna. Par je sretnu vijest podijelio s obožavateljima nekoliko tjedana nakon ceremonije.

Markiplier, čije je pravo ime Mark Fischbach, oglasio se na Instagramu 7. listopada. "10 godina i brojimo dalje", napisao je uz objavu. "Idemo po svjetski rekord ili ćemo umrijeti pokušavajući." Amy je također podijelila dirljivu posvetu svom suprugu. "Cijela poanta nikad nije jasnija nego kad sam s tobom", poručila je u svojoj objavi. Fotografije s vjenčanja možete pogledati ovdje.

Oduševljeni obožavatelji

Vijest je izazvala lavinu pozitivnih reakcija među obožavateljima. Markiplier, koji stvara sadržaj na YouTubeu od 2012. godine i ima gotovo 38 milijuna pretplatnika, primio je brojne čestitke.

Vijest je neke ganula do suza: "Nisam mislila da ću s 20 godina plakati zbog Markipliera kao što sam s 12, ali evo nas. Tako sam sretna, kakav moćan par." Jedan od komentara najbolje je sažeo osjećaje mnogih: "MAMA I TATA SU SE VJENČALI!?!?!?"

Ljubav s Tindera

Markiplier i Amy upoznali su se preko Tindera kada se on vratio u svoj rodni Cincinnati, odakle je i ona. "Upoznali smo se, ali nismo tada započeli vezu", objasnio je 2022. u podcastu Impaulsive, napomenuvši da su se ponovno povezali kasnije u Los Angelesu. "Bila je ovdje u vrijeme kad sam imao lošu godinu i tako smo se spojili."

YouTuber je neizmjerno zahvalan na njezinoj podršci, koju je istaknuo i prilikom snimanja interaktivnog filma "A Heist with Markiplier" 2019. godine. "Tajni recept zapravo je bila moja djevojka Amy", rekao je tada u emisiji Late Night With Seth Meyers. "Bila je iza kamere, pratila je svaki kadar i pazila da sve bude dobro. Vjerovao sam joj." Zaključio je: "Jako sam sretan što je imam."

Tko je Markiplier?

Markiplier, pravim imenom Mark Edward Fischbach, jedan je od najpoznatijih i najutjecajnijih YouTubera današnjice. Rođen je 28. lipnja 1989. u Honoluluu na Havajima. Otac mu je bio njemačko-američki vojnik, dok je majka korejskog podrijetla. Nakon rođenja obitelj se preselila u Cincinnati u saveznoj državi Ohio, gdje je Mark odrastao zajedno sa starijim bratom Tomasom, autorom web-stripa TwoKinds. Roditelji su mu se razveli dok je još bio dijete, a upravo su te obiteljske okolnosti, uz kasniji gubitak oca zbog raka pluća, snažno oblikovale njegovu osobnu i profesionalnu putanju.

YouTube karijeru započeo 2012.

Svoju YouTube karijeru započeo je 2012. godine. Korisničko ime "Markiplier" osmislio je kao kombinaciju svojeg imena i riječi "multiplier", jer je u početku želio stvarati komične skice u kojima igra više likova. Vrlo brzo njegov se sadržaj usmjerio prema Let's Play formatima, osobito horor igrama. Posebnu popularnost stekao je snimajući reakcije i komentare dok igra naslove kao što su Amnesia: The Dark Descent i kasnije viralni serijal Five Nights at Freddy's. Njegova iskrena i teatralna reakcija na zastrašujuće trenutke postala je zaštitni znak kanala i privukla milijune gledatelja diljem svijeta.

Danas njegov kanal broji gotovo 38 milijuna pretplatnika i milijarde pregleda, što ga svrstava među najuspješnije pojedinačne kreatore na YouTubeu. Osim redovitih gaming videa, Markiplier je stvorio nekoliko inovativnih projekata koji su pomaknuli granice platforme. Godine 2019. objavio je interaktivni YouTube Original A Heist with Markiplier, a 2022. uslijedila je ambiciozna znanstvenofantastična serija In Space with Markiplier. Uz to, zajedno s Ethanom Nestorom pokrenuo je eksperimentalni kanal Unus Annus koji je trajao točno godinu dana, nakon čega su svi sadržaji trajno izbrisani, čime su naglasili prolaznost internetskih formata.

Humanitarni rad, gluma...

Njegove aktivnosti nadilaze YouTube. Suosnivač je modnog brenda CLOAK, vodi popularni podcast Distractible i sudjeluje u audio-dramskim projektima poput The Edge of Sleep. Nedavno je najavio i svoj redateljski debi u horor filmu Iron Lung, u kojem će ujedno glumiti i potpisati scenarij.

Posebno važan aspekt njegove karijere čini humanitarni rad. Kroz brojne livestreamove i kampanje prikupio je milijune dolara za različite dobrotvorne organizacije, s naglaskom na istraživanje raka, u čast svom ocu. Primjerice, 2018. godine sav prihod od prodaje svog limitiranog dobrotvornog kalendara donirao je za istraživanje raka, a još 2012. održao je 24-satni gaming maraton za humanitarnu udrugu Child's Play.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.