Ugledni digitalni strateg Evangelos Papathanassiou stiže na "Digital Shapers" u Zagreb

Foto: Press

NAJNOVIJI trendovi u području eksponencijalne tehnologije, prihvaćanje promjena i tehnologija kao prijatelj neke su od tema o kojima će digitalni strateg i savjetnik Evangelos Papathanassiou govoriti na prvom izdanju "Digital Shapers" konferencije koja će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.

Papathanassiou je u svojih 20 godina iskustva surađivao s velikim brendovima poput Adidasa, AEG-a, BMW-a, Boscha, Condé Nasta, Deutsche Telekoma, eBaya, FC Bayern Münchena, Unicredita, Microsofta, Sonya, Swarovskog, Toshibe, UEFA-e i Volkswagena, a danas živi i radi u Berlinu gdje je suvlasnik konzultantske tvrtke Mataracan specijalizirane za digitalne aspekte sportskog marketinga, CRM ili upravljanje bazom klijenata i za sportska sponzorstva.

Prilikom javnih nastupa i predavanja često ističe važnost identifikacije potrošača s brendom jer su upravo potrošači ključni u produkciji i distribuciji poruka koje određeni brend želi komunicirati. Digitalni svijet, društvene mreže i pametni telefoni u tome imaju važnu ulogu. Pritom pada utjecaj klasičnih kampanja.

"Korisnici se žele povezati s brendom. To je ključno. Bilo je važno i prije digitalne ere, ali sada je još važnije. Ignoriranje te činjenice može biti skupa greška za kompaniju", napominje Papathanassiou.

Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održati u dvije dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.