Screenshot: YouTube
APPLE Music dosegao je brojku od deset milijuna pretplatnika samo šest mjeseci otkako je pokrenut, sudeći po izvješću koje prenosi Financial Times.
Glazbeni streaming servis time je premašio sva očekivanja. Njegovom glavnom konkurentu Spotifyju trebalo je čak šest godina za isti rezultat. Iako Spotify danas ima dvostruko više korisnika od Apple Musica, može se očekivati u najmanju ruku njihovo izjednačavanje do kraja ove godine.
Apple Music pokrenut je u lipnju 2015. godine u više od 100 zemalja uz cijenu od deset dolara za mjesec dana korištenja. Apple je vrlo agresivno reklamirao svoju novu uslugu, a njegov uspjeh može se pripisati i tome što je ona dostupna na svim Appleovim uređajima, uključujući čak i Apple TV.
Spotify je, s druge strane, sporo širio svoje tržište te su mu trebale čak tri godine da uopće stigne u SAD. Razlika u pristupima i moći između glavnih streaming konkurenata prilično je očita.
U Appleu su navodno postavili konačan cilj dostizanja brojke od 100 milijuna aktivnih pretplatnika. Iako se to možda čini pretjeranim, za Apple je malo što nemoguće. Konkurencija nedvojbeno ima razloga za zabrinutost.