Obožavatelji su se počeli okupljati ispred prve njemačke trgovine s Labubu igračkama u Berlinu. Došli su satima prije otvaranja, formirajući dugi red za malena plišana stvorenja s velikim izbuljenim očima i oštrim zubima.
Stotine ljudi čekalo je na kiši s kišobranima i kamperskim stolicama, a neki su putovali iz cijele zemlje kako bi se dočepali ovih krznenih čudovišta. Mnogi obožavatelji stigli su rano ujutro ili već preko noći, neki od njih donijeli su vlastite figurice Labubu kako bi im pravile društvo dok su čekali otvaranje trgovine Pop Mart u trgovačkom centru Alexa.
Labubu figurice prikazuju jedan konkretan lik, simpatično ružno-slatko čudovište s prepoznatljivim zubićima, velikim očima, razbarušenom kosom i špičastim ušima, ali dolaze u brojnim varijacijama. Postoje plišane i vinilne verzije u raznim veličinama, bojama i tematskim kostimima: od astronauta i pirata do likova inspiriranih pop kulturom.
Labubu je stvorio hongkonški umjetnik Kasing Lung 2015. godine, inspiriran nordijskom mitologijom i europskim folklorom iz djetinjstva koje je proveo u Nizozemskoj. Lik je dio šire kolekcije čudovišta pod nazivom The Monsters u kojoj se pojavljuju i drugi likovi poput Spooky Booa, Zimoma i Tycocoa.
Najpopularniji je postao upravo Labubu, koji je u Lungovim ilustracijama prikazivan kao dobronamjerno, ali nespretno čudovište koje često izaziva kaos. Kineska tvrtka Pop Mart, specijalizirana za dizajnerske figurice, 2019. je započela suradnju s Kasingom Lungom i počela serijsku proizvodnju Labubu figurica.
Labubu figurice postale su omiljeni modni dodatak među mlađom populacijom, posebno milenijalcima i Generacijom Z, koji ih koriste kao privjeske za torbe, ključeve ili dekoraciju u domu.