VEĆ smo navikli na priče o tome kako influenceri na račun svoje popularnosti na društvenim mrežama žicaju besplatan smještaj, putovanja ili zabavu, no čini se da ne žele platiti ni manje stvari poput sladoleda.
Vlasniku jedne slastičarne u Los Angelesu njihovo je grebanje za besplatan sladoled toliko dozlogrdilo da im je odlučio naplatiti dvostruko.
Za Vice je ispričao kako je poludio kad su tražili da im besplatno organizira zabavu za 300 ljudi u zamjenu za reklamu.
"Ne želim raditi besplatno", kaže.
Postavio je znak na kojem piše "Influenceri plaćaju dvostruko" i stavio ga na kombi iz kojeg prodaje sladoled. Fotkao se s natpisom i to objavio na Instagramu, a uz to je imao i poruku za sve influencere.
"Odlučili smo da ovo bude službeno. Zbilja nas nije briga jeste li influencer i koliko vas ljudi prati. Nikad nećete dobiti besplatan sladoled u zamjenu za objavu na društvenim mrežama. Ovo košta četiri dolara, a odsad je osam dolara za vas", napisao je i dodao hashtag #influencersaregross (influenceri su odvratni).
Netko od mušterija je njegovu objavu podijelio na Redditu, odakle se počela širiti društvenim mrežama i nije dugo trebalo da Joe postane viralni hit.
"Vjerujte mi, jasna mi je ironija u ovome. Objavio sam to kako bih se narugao influencerima, a pokazalo se da sam sad ja dobio slavu na društvenim mrežama", priznao je.
Njegov je sladoled 2014. bio proglašen najboljim u Los Angelesu, a ispričao je i da ima jako puno mušterija.
"Imamo duge redove, vidi se da smo popularni. Ponekad mi mladi govore da im nije jasno kako to da nas na Instagramu prati samo 5000 ljudi. Što ima veze? Imamo ogromne redove ispred kombija. Da Instagram sutra propadne, naš posao ne bi ništa izgubio. Nije mi jasno zašto bi se ljudi divili broju pratitelja", zaključio je Joe.