AMERIČKA savezna država Južna Dakota pokrenula je kampanju usmjerenu protiv korištenja droge metamfetamin koja postaje sve češći problem u toj državi.
"Met. Mi smo na njemu", slogan je kampanje koju je država marketinškoj agenciji Broadhead platila oko 449 tisuća dolara (nešto više od tri milijuna kuna). Kampanja se sastoji od fotografija ljudi raznih generacijskih skupina sa sloganom: "Met. Na njemu sam."
U svom prijedlogu kampanje iz Broadhead su opisali da će slogan "Ja sam na metu" stvoriti "pokret za sve stanovnike Južne Dakote i potaknuti ih da preuzmu aktivnu ulogu u održavanju toga da njihova država ostane sjajno mjesto za život".
Međutim, nisu svi shvatili tu poruku na taj način.
"Što je njima, pobogu, bilo u glavi?", "Ispada kao da je cijela država na metamfetaminu", ne prestaju sprdnje na Twitteru.
A nije dugo trebalo ni da krenu memeovi...
No, guvernerka te savezne države Kristi Noem tvrdi da se kampanja pokazala veoma uspješnom. "Ovo je naš problem i moramo ga riješiti zajedničkim snagama. Ovo je hrabar i inovativan potez kakav nacija još nije vidjela", rekla je ona, prenose američki mediji.