U ovotjednoj emisiji kviza Tko želi biti milijunaš? sudjelovao je profesor povijesti i geografije Igor Domšić iz Donje Kovačice pored Bjelovara, kojeg je publika umalo zeznula na 11. pitanju.
"Svi su ponuđeni mitološki likovi mnogoglavi, ali točno četiri glave ima?", glasilo je pitanje, a ponuđeni odgovori bili su: bog Svetovid, neman Hidra, pas Kerber, pas Ort. Igor nije znao točan odgovor pa je odlučio pitati publiku koja je najviše glasova dala odgovoru B) neman Hidra, a najmanje glasova odgovoru pod A) bog Svetovid.
Prije nego što je odlučio poslušati publiku, iskoristio je i posljednji džoker "pola-pola" kojim je eliminiran odgovor za koji je publika dala najviše glasova.
Igor je zatim odlučio pogađati između dva ponuđena odgovora jer na 11. pitanju nema što izgubiti, no nažalost odlučio se za pogrešan, onaj pod C, pas Kerber. Točan odgovor je bio bog Svetovid, za koji je publika dala samo 3% glasova, a Igor je napustio kviz s već osvojenih 5000 eura iz prošle emisije.
Publika redovito kiksa
Ovo nije prvi put da se poteže pitanje smislenosti džokera "pitaj publiku". I u ranijim emisijama publika je natjecatelje često navodila na netočan odgovor. Mnogi gledatelji često raspravljaju na društvenim mrežama treba li uopće taj džoker postojati. Prošle smo godine tim povodom pitali Hrvatsku radioteleviziju što kaže na pogreške publike u kvizu te kako uopće biraju tko će sjediti u publici.
"Publika u Milijunašu bira se iz baze iz koje se bira publika i za ostale HTV-ove emisije. Pritom se vodi računa da u publici Milijunaša sjede pojedinci zainteresirani za kvizove znanja koji nužno ne trebaju biti znalci, ali moraju biti spremni pomoći 'u dobroj vjeri' ako se pomoć od njih zatraži", rekli su nam s HRT-a.
Kako je već poznato, džoker pitaj publiku natjecatelj kviza može iskoristiti samo jednom. "U kojem će trenutku to učiniti, ovisi o strategiji natjecatelja. Dobro je imati na umu da su natjecatelji Milijunaša uglavnom iznadprosječni igrači koji su uspješno prošli selekcijski proces, dok s publikom to nije slučaj. Prednost publike svakako je njihovo iskustveno znanje.
Zato je, s natjecateljske strane, najvažnije dobro 'odvagati' što bi publika mogla znati i u kojem bi ih trenutku bilo najbolje aktivirati. S obzirom na iznos i na relativnu težinu pojedinih pitanja, ponekad odluke natjecatelja o aktivaciji publike nisu bile donesene u najboljem trenutku. Zbog takvih odluka teško je krivnju prebaciti na publiku", objasnili su.