Screenshot: YouTube
DRUŠTVENE mreže revolucionizirale su interakciju među ljudima: Facebook, Instagram, LinkedIn ili Twitter vam na jednostavan i brz način omogućavaju kontakt s ljudima iz raznih krajeva svijeta koje, da nije ovih servisa, ne biste nikada imali prilike upoznati. No pored ovih, Listverse kaže kako postoji još nekoliko stranica iste ili slične namjene, a koje okupljaju ljude pomalo specifičnih potreba.
Line for Heaven
Ukoliko smatrate da ljudi na Fejsu objavljuju statuse koji ne priliče kršćanskim prilikama i vrijednostima, svoju dozu čestitosti i Duha svetoga naći ćete na stranici Line For Heaven. Riječ je o društvenoj mreži namijenjenoj vjernicima koji žele virtualno zaraditi kartu za raj. Line For Heaven napučena je ljudima koji ipovijedaju svoje grijehe i zauzvrat skupljaju bodove. Ukoliko prikupe 20 oprosta od svojih pratitelja, zaradit će jednak broj bodova što će ih postaviti na internu ljestvicu ljudi kojima je zajamčen put u raj. Što više bodova netko prikupi, to je bliži carstvu nebeskom.
Nextdoor
I dok se društvene mreže bez iznimke upiru da privuku što više ljudi iz svakog kutka svijeta, Nextdoor čini suprotno: ona omogućava isključivo povezivanje ljudi iz susjedstva. Ukoliko koristite ovu mrežu, u svom ćete krugu imati tek osobe koje žive par stotina metara niz ulicu lijevo ili desno. Cilj Nextdoora je povećati sigurnost kroz brzo upozoravanje na kriminalne aktivnosti u bliskom susjedstvu, olakšati malim obrtima proboj na lokalna tržišta i omogućiti im pronalazak radne snage u neposrednoj blizini i slično.
REMCloud
Slični interesi povezuju različite ljude; na društvenoj mreži REMCloud riječ je o snovima. Ovdje korisnici detaljno opisuju svoje snove, kako bi im drugi posjetitelji pružili tumačenje što su njihove sanje zapravo značile. Jedna od zanimljivijih mogućnosti ove mreže je Dream Mosaic. To je interaktivna mapa koja pokazuje o čemu sanjaju ljudi iz različitih dijelova svijeta. Tako ćete moći saznati dijelite li snove s nekim s drugog kraja zemaljske kugle.
Stache Passions
Ako imate brkove i čini vam se da su vrijedni pozornosti, eto nešto za vašu dušu. Stache Passions online je okupljalište brkoljubaca i općenito ljudi sa sklonošću k uzgajanju i njegovanju dlačica na licu. Valja reći kako ćete ondje naći i ljude bez brka; korisničku bazu čine još i žene i transseksualci, koji brkove drže uzbudljivima.
Affluence
Postoje otvorene društvene mreže i postoje zatvorene društvene mreže. Affluence se ubraja u ove druge, jer okuplja ljude dubljega džepa. Prijavu za članstvo može podnijeti i vi, no računajte kako ćete pritom proći rigoroznu provjeru imovinskog stanja. Da bi vam članstvo bilo odobreno morate, naime, na godišnjoj razini zarađivati milijun i pol kuna bruto ili u svom posjedu imati imovinu neto vrijednosti od najmanje sedam milijuna kuna.
ASmallWorld
Još ekskluzivnije online okupljalište je ASmallWorld. Članstvo je zaista probrano, jer proces selekcije ne dopušta ništa manje od najboljeg. Morate, naime, biti vrlo imućni i ujedno akademski obrazovani. Ukoliko ispunjavate ta dva preduvjeta, slijedi posljednji, najrigorozniji test: pristup vam moraju odobriti već postojeći članovi, što jamči kako korisnike ASmallWorlda zaista čini krema društva. Članstvo se ovdje naplaćuje: 110 dolara morat ćete izdvojiti svake godine kako biste zadržali elitistički status, no s obzirom na prihode članova ove društvene mreže, to je zapravo banalan iznos.