Generacija Z, koja obuhvaća mlade ljude rođene između sredine 1990-ih i početka 2010-ih, donosi sa sobom jedinstvene interese i hobije koji odražavaju dinamičnost i tehnološku povezanost njihovog vremena.
Digitalno stvaralaštvo
Z generacija rođena je i odrasla je u digitalnom dobu, pa nije iznenađujuće da su digitalno stvaralaštvo i online aktivnosti među njihovim najdražim hobijima. To uključuje stvaranje sadržaja na društvenim mrežama, poput YouTube videa, TikTok plesova ili Instagram fotografija. Digitalno stvaralaštvo omogućava mladima da izraze svoju kreativnost i povežu se s globalnom zajednicom.
Gaming kultura
Igranje video igara postalo je neizostavan dio slobodnog vremena Z generacije. Od natjecateljskog igranja u e-sportovima do opuštenog igranja popularnih igara, mladi su vrlo angažirani u gaming kulturi. Streaming igara na platformama poput Twitcha također je postao popularan oblik zabave.
Putuju više nego generacije prije
Unatoč životu u digitalnom svijetu, mnogi pripadnici Z generacije uživaju u putovanjima. Putovanja su visoko na njihovom popisu interesa, a mladi vole istraživati nove destinacije, iskusiti različite kulture i stvarati uspomene s prijateljima ili sami. Koje će, naravno, podijeliti na društvenim mrežama.
Brzo stvaranje glazbe
Z generacija odrasla je u svijetu u kojem je sve instant, sada, odmah i kojem nešto ne može dugo biti in i hit. Iznimka nije ni glazba. Kao i kod svake generacije, određena vrsta glazbe središnji je dio života. Slušanje glazbe, praćenje omiljenih izvođača, ali i sve veći interes za stvaranje glazbe samostalno ili s prijateljima predstavljaju važan aspekt njihovih hobija. Sveprisutni trap žanr je koji mnogi stariji ne razumiju, a kojem je, čini se, jedna od glavnih karakteristika upravo hiperprodukcija.