POZNATA britanska marketinška agencija Ogilvy UK više neće surađivati s influencerima koji sređuju i retuširaju svoja tijela ili lica za kampanje za brendove. Agencija se želi uključiti u borbu protiv štetnosti društvenih mreža za mentalno zdravlje.
"Influencerski marketing bi trebao autentična strana marketinga, ali se sada izbacuje toliko inscenirani sadržaj da je to štetno za svakoga tko to gleda na društvenim mrežama", rekao je Rahul TItus iz spomenute agencije.
Agencija se odlučila za ovaj potez baš kad vlada Ujedinjenog Kraljevstva revidira Zakon o digitalno izmijenjenoj slici tijela koji bi zahtijevao od influencera da otkriju sadržaj koji je uređen. Prijedlog zakona nalazi se na drugom razmatranju u parlamentu, ali proces, izgleda, ne ide baš lagano.
Titus se nada da će Ogilvyjeva odluka da prestane raditi s influencerima koju uređuju svoja lica i tijela pomoći da se zakon usvoji.
"Mi smo se kao trgovci, kao agencije i robne marke dužni brinuti o sljedećim generacijama kako ne bi odrastale sa stvarima koje vidimo sada", kaže Titus.
Kako će to funkcionirati u praksi?
Dakle, Ogilvy više neće raditi s influencerima koji retuširaju svoju kožu ili tijelo, ali će dopustiti slike u kojima su uređeni kontrast ili svjetlina. Koristit će svoje alate za otkrivanje retuširanih slika
"Moramo educirati naše klijente kako bismo influencerima dali slobodu da se malo više izraze", kažu iz agencije.
"Nadamo se da će se poboljšanjem raznolikosti influencera promijeniti tip influencera s kojima brendovi rade kako bi bili reprezentativniji za populaciju", dodaju.
Svjesni su, kažu, da će za implementaciju ovog pristupa trebati vremena.
"Govorimo o preokretu 10 godina ponašanja na društvenim mrežama, a to se neće dogoditi za dva mjeseca. Znamo da od onog što uvodimo nećemo vidjeti nikakve neposredne koristi u sljedećih pet godina. To je prevelik projekt i to je u redu", govore.
Nadaju se da će njihov potez pokrenuti lančanu reakciju i da će se tom pristupu pridružiti i ostatak industrije.
"To je apsolutno ispravna stvar i želimo biti agencija koja postavlja temeljne dijelove kako bi to druge agencije mogle slijediti. Klijenti to žele, industrija to želi, influenceri su općenito zadovoljni tim. Zašto to ne napraviti što prije?" kažu.