Obljetnica vrijedna svake čestitke: L´Oréal slavi stoti rođendan!

DAVNE 1907. godine mladi francuski kemičar Eugène Schueller razvio je tada inovativnu formulu pomoću koje je patentirao proizvod Auréole, prvu boju za kosu, koju je zatim počeo prodavati profesionalnim frizerima. Deset godina kasnije, 1920. godine, L’Oréal je zaposlio još tri kemičara, a sve što se dogodilo nakon toga ušlo je u povijest. Danas L’Oréal slavi svoj stoti rođendan povodom kojeg je, umjesto klasičnog rođendanskog partyja, organizirao hvale vrijednu filantropsku akciju "dan znanosti" u suradnji s Udrugom "Zlatni rez" iz Rijeke.

Projekt obuhvaća izvođenje pokusa iz prirodnih znanosti u osnovnim školama, pri čemu će učenici završnih razreda i njihovi učitelji biti demonstratori pokusa, a mlađi učenici njihova "publika". L’Oréalov cilj: postići da djeca bolje shvate prirodne znanosti te se za iste više zainteresiraju, kako bi imala bolje šanse jednog dana postati priznatim svjetskim znanstvenicima.

Rođendanska akcija za razvoj znanosti hvale je vrijedna

U natječaju koji je otvoren do 31. srpnja sudjeluju škole iz Primorsko-goranske, Ličko-senjske te Istarske županije, a kojih deset škola je odabrano za ovaj prestižni obrazovni program znat će se krajem ljeta. Međutim, ovo nije prvi put da L’Oréal ulaže u znanost kod Hrvata - ista tvrtka već neko vrijeme stipendira ženske znanstvenice na njihovim poslijediplomskim studijima te potiče razvoj znanosti, zdravlja i ljepote. "Nadam se da ćemo ovim projektom potaknuti inovativnost kod djece i želju bavljenjem znanosti, kao i ohrabriti njihov avanturistički duh", naglasio je Phillipe Cornu, direktor L’Oréal Adria sektora.

Od boje za kosu do grupacije od dvadeset i šest brendova


S njim se složila i Rajka Jurdana Šepić, predstavnica Udruge "Zlatni rez". "Smatramo da ovako koncipirana projektna aktivnost njeguje kvalitetu razvoja timskog rada u nastavnika i učenika te razvoj kulture pisanja projekata", rekla je.

L’Oréal je kroz stoljeće svojeg postojanja uveseljavao žene, brinuo se o njihovom izgledu, pružio im moć transformacije i svakodnevno uljepšavao život sitnicama koje nježnijem spolu predstavljaju neizmjerno veselje. Danas ta ista tvrtka pod sobom ima 26 brendova, između ostalih i Lancome, Vichy te Biotherm, a L’Oréalovi stručnjaci bili su među prvima koji su kreirali proizvode za muškarce, nakon što se svijetom pronio glas o tome kako ovi potonji sve češće posuđuju kremice od svojih ljepših polovica. I što zaključiti: da nije bilo mladog entuzijasta  Eugènea Schuellera tko zna bi li Marilyn Monroe ikada bila najpoznatija svjetska plavuša! I ne zaboravite, ljepota nije površna, ona je prirodna, i da, vi to zaslužujete!

Vanda Voloder
Foto: L’Oréal
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.