DOLAZI nova BMW petica. S blagim faceliftingom i pokojom tehničkom novinom BMW zadržava korak s konkurencijom.
Vanjski izgled doživio je tek naizgled blage poglede, ali pomnije oko će zasigurno primijetiti značajne promjene. Farovi su malo zašiljeni dok je poklopac motora pri vrhu nešto zaobljeniji.
Za stare ljubitelje BMW-a dobra je vijest što će nestati tzv "bangle but" - stražnji kraj dizajniran od strane nepopularnog dizajnera Chrisa Banglea.
Zanimljivije supromjene dakako pod haubom. 528 i 535 modele pokretati motori jednakog obujma, točnije 3,0 a razlika će biti naravno u snazi. Slabiji model će se istiskivati 230 KS dok će snažnijem na raspolaganju biti čak 300 KS zahvaljujući dvama turbo punjačima.
Perjarnicu će zasad predstavljati 4,8 litarski V8 snage 360 KS, a nositi će oznaku 550i. Mjenjač će biti 6-stupanjski manualni, a uz doplatu je moguće dobiti i 6-brzinski Sport Automatic. Zanimljivo je da će BMW utrnuti prodaju ne baš omiljenog SMG mjenjača, barem u SAD-u.
Jednu od zanimljivosti svakako predstavlja i Active Cruise Control sa funkcijom "Stop & Go" koja omogućuje kretanje čak i gradskim gužvama. Nešto slično smo vidjeli i u novoj S klasi. Poboljšan je i iDrive sustav koji sad ima još 6 dodatnih memorijskih tipki, a ukomponiran je i Logic7-ov vrhunski audio sustav.
Nova petica će vjerojatno ipak biti više evolucijski nego revolucijski korak naprijed kojeg svaka kompanija mora zakoračiti ukoliko želi zadržati konkurentnost.
B.I.