LEXUSOV bolid je napokon ugledao svjetlo dana bez ikakvih zaštitnih maski koje smo gledali duže od godinu dana na raznim testnim primjercima. Službena premijera ovog modela će se održati sljedećeg tjedna na tokijskom auto salonu.
Razvoj Lexusa LFA je trajao dugih devet godina, a u tom periodu su predstavljena tri najavna koncepta. U konačnici LFA će pokretati novi atmosferski 4,8-litreni V10 motor snage 560 KS pri 8.700 o/min i maksimalnog okretnog momenta od 480 Nm pri 6.800 o/min.
Inače, ovaj će se pogonski stroj zavrtjeti sve do 9000 o/min. Kako bi što bolje podnosio opterećenja motor je opremljen titanskim ventilima i ispušnom granom, kovanim aluminijskim klipovima, sustavom podmazivanja sa suhim karterom i sl.
Ovaj motor pokreće izravno stražnje kotače, a uparen je i sa 6-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem i torsenovim diferencijalom s blokadom. LFA će ubrzavati od 0 do 100 km/h za oko 3,7 sekundi i dostizati najveću brzinu od 325 km/h.
Intenzivne mjere smanjivanja mase automobila su očite, posebice ako znamo kako je 65% karoserije izrađeno od ugljičnih vlakana, pa tako ukupna masa automobila iznosi 1.480 kg. Ono što će veseliti vozače je i činjenica kako je masa gotovo idealno raspoređena u odnosu 48 : 52 u korist stražnje osovine. Ostali detalji uključuju 6-klipna kočnička kliješta s „keramičkim“ diskovima, 20 colne BBS naplatke i Bridgestone gume.
Lexus planira proizvesti svega 500 primjeraka ovog modela, od čega će ih 350 biti namijenjeno tržištima s upravljačem na lijevoj strani automobila.
Za svaki će biti potrebno izdvojiti oko 350.000 eura (pojedini izvori spominju i znatno nižu cijenu). Kasnije će se pojaviti još i roadster te hibridna varijanta no ukupni broj proizvedenih primjeraka ne bi trebao prijeći 1.000. Knjiga narudžbi je otvorena, a prve isporuke se očekuju tijekom sljedeće godine.