Muzej iluzija osvojio je srebrnu nagradu na ovogodišnjim European Franchise Award u Bruxellesu, u kategoriji International Brand, priopćio je u četvrtak taj hrvatski brend.
Na tom europskom natjecanju Muzej je ponosno predstavljao Hrvatsku kao pobjednik natjecanja za franšizu godine, tj. Franchise Brand Leader Award na domaćem terenu, čiji su utemeljitelji Hrvatska udruga za franšizno poslovanje - Croatian franchise association i Poslovni FM, ističe se u priopćenju.
Nagradu je primio Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja iluzija.
Po njegovim riječima, to je veliki uspjeh i priznanje za hrvatski koncept koji je prepoznat globalno, ali i za hrvatski franšizni sektor koji posljednjih godina raste i osvaja tržište, ali i još jedna potvrda da se u samo osam godina izgradio iznimno snažan, autentičan brend i da su na dobrom putu.
"Drago nam je vidjeti da su ljudi zbilja prepoznali vrijednost ovog projekta diljem svijeta s premisom učenja kroz zabavu", ocijenio je, najavivši da su sve bliže cilju od 100 muzeja koje su si zacrtali otvoriti do kraja 2026.
Muzej iluzija bio je i jedan od nominiranih i u kategoriji Najbolje europske franšize, što je prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na tom renomiranom natjecanju.
S više od 40 lokacija, u 25 država svijeta i 10 milijuna posjetitelja to je najveći lanac privatnih muzeja na svijetu. Upravo se radi na novim otvorenjima u Denveru, San Diegu, Seattleu i Kopenhagenu.