"KAUFLAND World" već je neko vrijeme prisutan na Roblox platformi, jednoj od najbrže rastućih gaming platformi s više od 70 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Kaufland je igricu razvio sam i time pokazao spremnost na prilagodbu tržištu, novim kanalima komunikacije i inovativnim načinima interakcije. Kaufland World obuhvaća razne mini online igre, a sada su igračima dostupne i dvije nove u kojima na zabavan i zanimljiv način mogu otkriti kako savjesno iskoristiti hranu, ali i što donose različita zanimanja.
Tako se hrana koja je sakupljena u igrici, a nije bila potrebna za pripremu određenog jela, može donirati na "Stanici za prikupljanje otpada od hrane". Zauzvrat, igrač dobiva bodove na svojoj virtualnoj Kaufland Card kartici koje može iskoristiti za otključavanje raznih funkcionalnosti. Osim toga, igrači imaju priliku saznati više o različitim zanimanjima te tako stječu uvid u potrebne vještine i odgovornosti, što može biti korisno i poticajno za njihov budući profesionalni razvoj.
Upravo to im omogućuje i GTA V – Kaufland experience – igra koja prikazuje neke od poslova u Kaufland trgovinama. GTA V dostupna je na platformi FiveM kroz koju se igrači mogu okušati u poslovima blagajnika, voditelja odjela, radnika u poslovima čišćenja ili voditelja trgovine, a sva radna mjesta imaju svoje zadatke i obveze za koje igrači primaju plaću koju mogu i trošiti.
Kaufland je prepoznajući važnost digitalne transformacije pronašao način kako izravno komunicirati s mlađim generacijama. U Hrvatskoj je bio među prvima u retail industriji koji se okušao u gaming svijetu te tako postavio trendove koje su kasnije slijedili i mnogi drugi.
Isto tako, svjesni kako prekomjerno vrijeme provedeno pred ekranima može imati negativan utjecaj na zdravlje, posebno kod mlađe publike, Kaufland se, pozivajući na odgovornu upotrebu tehnologije, pobrinuo da kroz igru ponude ne samo zabavan, već i edukativan sadržaj te da vrijeme provedeno u virtualnom svijetu bude kvalitetno i korisno.