Gemballa MIG-U1

JEDAN od najpoznatijih Porscheovih tunera se ovaj put poigrao s Ferrarijevim Enzom i stvorio model MIG-U1 s V12 motorom snage 700 KS.

Ukratko rečeno, najviše se promjena može primijetiti na polju dizajna ili bolje rečeno aerodinamike. Tako sprijeda ponajviše u oči upada novi branik s povećanim otvorima za usis zraka, a straga predimenzionirano stražnje krilo i difuzor.

Svi ti dodaci su izrađeni od ugljičnih vlakana čime je zajamčena mala masa, a izmjenama je potisak povećan za 35 kg na prednjoj i 85 kg na stražnjoj osovini.

Dodatni napori za smanjivanjem ukupne mase su učinjeni ugradnjom novih 19 i 20 colnih naplataka koji smanjuju težinu za oko 16 kg, a koji su razvijeni u suradnji s firmom ASA. Spomenimo i kako se sprijeda nalaze gume dimenzija 265/35 R19, a straga 335/30 R20.

Mada je teško zamisliti da će netko ovakav automobil koristiti u gradu i uopće na običnim prometnicama MIG-U1 je opremljen hidrauličnim sustavom podešavanja visine, koji će vozilo podići za 45 mm. Prilikom prelaska brzine više od 80 km/h sustav se automatski isključuje i vraća automobil u prvobitni položaj.

Uz povećani downforce novi kit pozitivno djeluje i na hlađenje kočničkog sustava kao i motora smještenog straga. U tu se svrhu čak i na krovu automobila nalazi maleni usisnik koji vodi zrak izravno do motora.

Inače, motor nije previše mijenjan. Naime, promjene su zahvatile tek ECU te ispušni sustav što je bilo dovoljno za povećanje snage na 700 KS.

Najviše promjena je učinjeno u unutrašnjosti automobila. Tako je model dobio posebno dizajnirana sjedala, prednju armaturu te sportski upravljač. Za ugodu u vožnji će se pobrinuti kožom presvučene plohe, a tu je i vrhunski audio sustav te 7-inčni touchscreen zaslon s navigacijom.

Recimo i kako će MIG-U1 biti proizveden u svega 25 jedinica, a iz Gemballe poručuju kako će baš svaki biti unikatni primjerak, što daje naslutiti široke mogućnosti individualizacije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.