Kada govorimo o najvećim glumcima svih vremena, mnogo je različitih mišljenja, no rijetko koje ima težinu slavnog redatelja Francisa Forda Coppole.
Coppola je snimio brojne hvaljene filmove, a čak tri se smatraju najboljima svih vremena - Kum, Kum II i Apokalipsa danas. Stoga je zanimljivo vidjeti koga legendarni redatelj, koji je u Cannesu imao premijeru svog novog filma Metropolis, koji je radio čak 40 godina, smatra najboljim glumcima u povijesti filma.
Marlon Brando
Slavni Marlon Brando glumio je u dva od tri gore navedena kultna redateljeva filma - Kumu i Apokalipsi danas. Njegova izvedba Stanleyja Kowalskog donijela mu je prvu nominaciju za Oscara u Tramvaju zvanom čežnja, nakon čega su uslijedile četiri uzastopne nominacije za slavnu nagradu.
Na kraju je prestižni kipić osvojio dva puta - za ulogu Vite Corleonea u Kumu te za ulogu Terryja Malloya u Na dokovima New Yorka. S ukupno sedam nominacija, Brando je jedan od najcjenjenijih glumaca svih vremena, pa ne čudi što ga Francis Ford Coppola jako cijeni.
Laurence Olivier
Na pitanje o izboru glumca za Vitu Corleonea, Coppola je izjavio da je nakon dugo vremena shvatio nešto o odabiru uloge. Naime, uloga uglednog starijeg patrijarha obitelji mogla je pripasti samo "najboljem glumcu na svijetu".
"Konačno smo shvatili da moramo angažirati najboljeg glumca na svijetu. Bilo je tako jednostavno. Svelo se na Laurencea Oliviera ili Marlona Branda, koji su najveći glumci na svijetu", rekao je Coppola za Playboy jednom prilikom, a njegova opservacija teško da je iznenadila ikoga tko je vidio Oliviera kako glumi.
Paul Muni
Ime Paula Munija možda znaju samo zagriženiji ljubitelji filma, no on je bio jedna od originalnih filmskih zvijezda. Debitirao je 1929. i glumio u 23 filma prije nego što se umirovio 1959., a također je bio jedan od prvih pravih metodičnih glumaca te se među mnogima smatra pionirom modernog "metodskog glumca".
U objavi na Instagramu Ford Coppola je rekao: "Paul Muni je nedvojbeno najveći glumac modernog doba i, kao što je rekao Marlon Brando, nadahnuće za ono što gluma zapravo jest." To je ponovio i Al Pacino, čiji je kultni film Lice s ožiljkom zapravo remake istoimenog filma s Munijem u glavnoj ulozi iz 1932.
Govoreći o pokušaju rekreiranja Munijeve izvedbe, Pacino je rekao: "Pa, taj lik, Tony Montana, napisao je Oliver Stone, a režirao Brian De Palma. Brian je želio raditi operu. Sve što sam želio bilo je imitirati Paula Munija."