Foto:Facebook/Dalmacijavino
DANAS je započeo 22. međunarodni sajam GAST, vodeći gastronomski i turistički događaj u Hrvatskoj koji na jednom mjestu okuplja stotinu izlagača i tisuće posjetitelja zainteresiranih za hranu, piće, te hotelsku i ugostiteljsku opremu.
Sajam se održava u Splitu i bit će otvoren do subote, a uz izlagače posjetitelji će imati priliku posjetiti i niz stručnih konferencija.
Među onim najzanimljivijima, zasigurno se našao i štand tvrtke Dalmacijavino koja je napravila potpunu promjenu imidža svojih proizvoda. Među njima našlo se i legendarno piće Pipi, koje je dobilo nov izgled boce.
Novu etiketu za Pipi dizajnirao je Mads Berg, jedan od najpoznatijih svjetskih ilustratora koji u svom portfoliju može pohvaliti i radu za Coca-Colu, Oranginu, Carlsberg i Lego. Nova etiketa ostavila je prepoznatljiv lik Pipi djevojke, no novim dizajnom nastoji se postaviti kao "retro piće moderne generacije".
U svom priopćenju za medije, tvrtka Dalmacijavino istaknula je kako će na sajmu predstaviti nov izgled etiketa za svoje proizvode. Kako kažu, žele zadržati "ležernost brenda", zajedno s osobinama "jednostavnosti i nepretencioznosti istovremeno zadržavajući visoku kvalitetu i tradiciju".
Proizvode će na tržište uvoditi postupno, a pun asortiman bit će dostupan do Uskrsa.