Ulaznice za drugu večer Severinina koncerta u Areni Zagreb tražile su se danima unaprijed, a dvorana je opet bila ispunjena do posljednjeg mjesta.
Tisuće obožavatelja došle su poslušati drugi od dva rasprodana koncerta u sklopu serije pod nazivom Ja samo pjevam, koji je, uz ponekle izmjene u atmosferi i interpretaciji, nastavio isti koncept – intimniji, emotivniji, ali produkcijski raskošan nastup.
Kao i prve večeri, Severina je koncert otvorila u rockerskom izdanju pjesmom Moja stvar, koju je objavila 1996. na istoimenom albumu. Pjesma je odmah podignula atmosferu u dvorani. Tijekom gotovo trosatnog nastupa izmjenjivali su se stariji i noviji hitovi, a setlista je u većem dijelu ostala slična onoj prve večeri. Razlike su se uglavnom mogle uočiti u interpretaciji i komunikaciji s publikom, koja je drugu večer bila još opuštenija i prisnija.
U pratnji gotovo trideset glazbenika, među kojima je i veliki gudački orkestar, Severina je izvela presjek svoje karijere u aranžmanima prilagođenima konceptu koncerta. Za razliku od prijašnjih velikih turneja, ovaj put je bez plesača i koreografiranih točaka naglasak stavljen na vokalnu izvedbu, orkestraciju i osobnu komunikaciju s publikom.
Scenografija i videoprojekcije bile su osmišljene tako da prate taj "ogoljeni", ali i dalje vizualno upečatljiv pristup.
Koncertni koncept Ja samo pjevam temelji se na ideji da se fokus prebaci s velikog scenskog spektakla na pjesme i interpretaciju. Publika je u više navrata pjevala u glas s pjevačicom, a dvorana je u pojedinim trenucima poprimila atmosferu manjeg, intimnijeg prostora, unatoč veličini Arene.
Više fotografija pogledajte u galeriji na vrhu članka.
Podsjetimo, na prvom koncertu u petak Severina se u jednom trenutku obratila publici prije pjesme Tako ti je, sine moj te ih pozvala da pošalju podršku Dijani Hrka, majci mladića koji je poginuo u urušavanju nadstrešnice na kolodvoru u Novom Sadu.
"Ta majka štrajka glađu jer godinu dana traži istinu i pravdu", rekla je tada, nakon čega je s publikom skandirala "Dijana". Time je dio koncerta posvetila roditeljima koji su izgubili djecu, povezujući vlastito iskustvo sudskih procesa oko skrbništva s borbom drugih roditelja.