DIZAJNER i umjetnik sa slovenskom adresom Jure Tovrljan svojim je radom pokušao potaknuti ljude da se pridržavaju samoizolacije te ih osvijestiti koliko je važno za vrijeme pandemije koronavirusa držati socijalnu distancu. Preoblikovao je popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku.
Zaštitni znak američkog lanca kafića Starbucks je sirena, a Tovrljan joj je na lice dodao zaštitnu masku. Logotip najpoznatijeg lanca brze prehrane McDonald's razdvojen je u dva dijela, kao i krugovi financijske kompanije MasterCard. Također je razdvojio i pet krugova Olimpijskih igara.
Logotip svjetske košarkaške lige NBA, umjesto Jerryja Westa koji dribla loptom u lijevoj ruci prikazuje čovjeka koji leži u krevetu s laptopom. Nikeov slogan Just Do It promijenjen je u Just Don’t Do It.
Good Year je postao Bad Year, LinkedIn je postao LockedIn, a za pivo Corona Tovrljan misli da treba hitnu promjenu naziva.