Dacia Logan: Može i kao pick-up

NEKAD posrnula rumunjska marka proživljava drugu mladost. Nakon vrlo uspješnih putničkih izvedbi Logana, domaće tržište ima prvo čast ugostiti pickup izvedbu.

Dacia i pick-up koncepcija su na ti već dugi niz godina. Nekad omiljena među hrvatskim obrtnicima, Dacia se od zaborava spasila upravo zahvaljujući pick-up izvedbom modela razvijenog na prastarom Renaultovom modelu. Povijest se ponavlja, no samo njen pozitivan segment. Dacia je s Loganom ostala jeftina, ali zato nudi osjetnu višu kvalitetu i moderniju tehnologiju no ikad prije. Logan Pick-up nije izuzetak.

Kao i u slučaju dostavne izvedbe, ovdje u prvi plan dolaze neke druge vrijednosti. Prva je nosivost, koja na rumunjskom kamionetu iznosi odličnih 800 kg. Osim 180 cm dugog ( i 134 cm širokog) otvorenog tovarnog prostora Logan iza sjedala nudi i 300 litara "bunkera".

Recimo i kako stražnja vratašca imaju nosivost od čak 300 kg, što su vrijednosti na tragu rasnih kamioneta američkog porijekla. Zvuči odlično, pogotovo ako se uzme u obzir da će na domaćem tržištu gdje prodaja počinje idući mjesec, model startati cijenom od svega 7.250 eura.

Uređenje interijera prati robusnost vanjštine. Čvrsti i trajni materijali zaštitni su znak dostavnog Logana, koji u duhu pravog radnog vozila naglasak stavlja na dugotrajnost. U skladu s namjenom je i revidirani ovjes čime je povećan razmak podnice od tla. Poboljšana je i zaštita od korozije, i to galvaniziranjem najugroženijih područja, kao i dodatnim premazima otpornim na mehanička oštećenja.

Sigurnosna oprema u seriji donosi jedan zračni jastuk, dok se na popisu opcija nalaze još zračni jastuk za suvozača i posljednja generacija ABS-a (+ EBD). Na popisu opcija još su audio-sustav i klima-uređaj.

Gamu motora čine tri jedinice, jedna benzinska i dvije dizelske. 1.6 MPI razvija 64 kW/87 KS i 128 Nm, a predstavlja se kao siguran igrač na duge staze. Prosječna potrošnja je sasvim solidnih 8,1 l/100 km, dok su performanse 13 sekundi za ubrzanje do 100 km/h i 163 km/h maksimalne brzine.

Tržišno zanimljiviji su dizelaši, slabiji sa 50 kW/68 KS i 160 Nm, te snažniji sa 63 kW/86 KS i 200 Nm. Ovdje je prosječna potrošnja 5,3, odnosno 5,2 l/100 km, a nije na odmet reći kako je autonomija Logana Pick-up gotovo 1.000 km. Servisni interval za dizelaše je 15.000 km, a za benzinca 20.000 km. Slabiji dizelaš hvata stotku za 16,8 sekundi i postiže 146, dok je snažnija opcija na korak do benzinca (13,5 s, 160 km/h).

Kad se sagleda cjelokupna ponuda Logana nova je izvedba došla kao naručena. Jeftin i nadasve pouzdan automobil u pick-up izvedbi otvara nove mogućnosti i samim tim širi spektar mogućih kupaca. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.