AKO u obitelji imate pripadnika generacije Z (rođeni između 1997. i 2012. godine) vjerojatno ste na popriličnim mukama oko božićnih poklona. Što im pokloniti? Možda vam ovo pomogne. Forbes piše da umjesto klasičnih darova, kao što su kozmetika, tehnologija ili odjeća, sve više pripadnika Gen Z-ja za Božić želi ulaznice za razna događanja.
Naime, istraživanje The Harris Polla provedeno za ThinkLab pokazalo je da se članovi generacije Z sve više okreću iskustvima, a manje materijalnim stvarima. Konkretno, ove godine većina njih izražava želju za ulaznicama za koncerte, sportske događaje i kulturne manifestacije.
Gen Z-jevci općenito pokazuju veću sklonost od prethodnih generacija prema stvarima koje im pružaju priliku za druženje i zabavu s prijateljima i stvaranje uspomena.
Više iskustvenog, manje materijalnog
To je nešto čemu, osim kada je riječ o poklonima, teže i u poslovnoj okolini - važniji im je, pokazalo je istraživanje, poticaj nadređenih ili mogućnost napredovanja nego financijski aspekt posla.
"Dok su fizičke stvari prije bile prednost, za mlađe generacije to više nije slučaj - kod njih je sve u iskustvu", kaže Amanda Schneider, osnivačica i predsjednica ThinkLaba. "Poslodavci koji to shvate na vrijeme bit će oni koji će opstati na tržištu rada", dodala je.
A čini se da isto vrijedi i za one koji ovih dana pripremaju poklone pa... Uzmite to u obzir.