Ako mislite da su gifovi cool, onda ste stariji nego što možda želite priznati

Screenshot: YouTube

MOŽDA vam se čini nestvarno, ali da, internet je postojao i prije pojave TikToka. U ono vrijeme, na početku milenija, cool stvar koju smo radili bilo je slanje gifova. Mnogo njih.

 

Kratki animirani videosadržaji u loopu bili su totalni hit, a njima se moglo reći gotovo sve što smo htjeli u beskrajnim prostranstvima interneta. No stvari se mijenjaju, a to su priznali i s jednog od najpoznatijih servisa za kreiranje i dijeljenje gifova, kultne platforme Giphy. Njihova je popularnost s godinama počela opadati, a generacija Z okrenula se megapopularnom TikToku.

Gifovi su samo za boomere

Giphy je pad popularnosti gifova čak naveo kao argument kad je britanska vlada pokušala blokirati njihovo spajanje s Metom: "Postoje naznake sveukupnog pada upotrebe gifova. Tržišni komentari i raspoloženje korisnika prema gifovima na društvenim mrežama pokazuju da su oni kao oblik sadržaja izašli iz mode, posebno kod mlađih korisnika, koji opisuju gifove riječima 'za boomere' i 'cringe'."

Meta je kupila Giphy 2020. za 400 milijuna dolara i od tada je integrirala bazu podataka u mnoge svoje usluge. Danas su Giphyjevi gifovi dostupni za korištenje u Instagram pričama, Instagram porukama i Facebook Messengeru, što je boomerima dobra izlika da podijele svoje najdraže gifove, no čini se da se cool faktor izgubio.

Jedan je tviteraš napisao: "Upravo sam naučio kako koristiti gifove kao reakcije i tinejdžeri su me informirali da su gifovi 'cringe'." No čini se da ih se ne možemo riješiti tako lako, a možda to i nije tako loša stvar.

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.