Želite dostavu hrane na vrijeme? Evo nekoliko savjeta

Foto: Vipizza.blogspot.com

SVI SMO mi nezgodni kada smo gladni, ipak su to naši praiskonski porivi.

Kad naručimo, u pravilu smo već gladni i svaka minuta iščekivanja dok hrana nije stavljena pred nas čini se previše.

Često to završi tako da nakon 45 minuta bijesni i izgladnjeli nazivate u restoran da im "skinete sve svece", sterate ih "u rodni kraj", otkažete narudžbu i izađete do pekare po suhi burek. Sutra ponovite to isto samo s drugim restoranom i nakon nekog vremena rezignirano ustvrdite da u ovom gradu ne postoji pristojna dostava i nosite si sendvič od kuće.

Jeste li se možda u međuvremenu zapitali kako to da ti restorani ipak rade i imaju svoje dugogodišnje mušterije koje hranu dobiju na vrijeme?

Da bi cijela stvar funkcionirala, prije nego što se upustite u naručivanje morate se sami sa sobom dogovoriti neke stvari.

Ne očekujte da će restoranska hrana imati okus bakine kuhinje niti da ćete za 27 kn dobiti porciju jadranskih lignji sa svježim tek napravljenim tartarom i ručno rezanim krumpirićima... ukratko - budite realni.

Osim toga svladajte ovih par lekcija i sve će biti u redu:

1. Birajte od koga naručujete

Komentari i ocjene te broj registriranih korisnika koji taj restoran ima u favoritima prilično su dobri pokazatelji pouzdanosti.

Dajte šansu novim dostavama. Mnoge od njih u startu će puno truda uložiti u pridobivanje novih mušterija i pazit će na svaki detalj, a nerijetko ćete u vrećici s hranom dobiti i iznenađenje u obliku besplatnog deserta.

Birajte dostave u blizini. Mnogi restorani dostavljaju na ogromno područje, obratite pažnju na adresu restorana i pokušajte procijeniti koliko im je vremena potrebno samo da dođu do vas.

Tip:

Nakon što pronađete omiljenu dostavu u blizini ostavljajte dobru napojnicu dostavljačima. Osigurat ćete si tako da će svi željeti ići do vas pa će narudžbu pokušati progurati u kuhinji uz obrazloženje "Daj mi još i ovu, ionako je usput".

2. Kada naručujete?

Naručili ste ručak oko podneva i nije vam jasno zašto kasni. Koliko god negodovali naručivanje u "rush houru" podrazumijeva duže čekanje.

Naime, niste nimalo originalni s idejom ručka oko 13h jer u to vrijeme dolazi 75 posto svih narudžbi u restorane i uz sav trud ne mogu isporučiti svima hranu na vrijeme, jer apsolutno je neisplativo i neizvedivo zaposliti 10 ili 20 dostavljača da svi dobiju narudžbe baš u vrijeme ručka.

Osim rush houra najgori za naručivanje su kišni dani.

Takvim danima se i u najorganiziranijim restoranima odvijaju prave male katastrofe: što su uvjeti za dostavu bliži nemogućem, broj narudžbi proporcionalno raste. Budite toliko pošteni i probajte si predočiti koliko bi vama trebalo da autom ili motorom prođete kroz najveću gužvu po snijegu, ledu ili kiši prije nego što se izderete na mokrog dostavljača koji je toga dana vjerojatno dva puta pao s motora i šest puta su mu oduzeli prednost.

O naručivanju hrane u zadnjoj minuti radnog vremena, pogotovo u noćnim satima ne bismo trošili riječi. Sjetite se kako je to kada ste već na izlazu, a šef vas treba još samo na pet minuta, s koliko entuzijazma odradite taj ekstra zadatak?

E pa takvu hranu dobijete kad naručite u 23:59. Naručite 10 minuta ranije, sigurno niste ogladnili baš u 23:58.

Tip:
Odabirom jednostavnog jela ili dnevne ponude povećavate si šansu da vašu narudžbu nakon samo minutu-dvije ubace u neku turu koja samo što nije krenula.

Jer ako naručite nešto za što je potrebno 10-15 minuta samo da se pripremi budite svjesni da vjerojatno ima nekoliko narudžbi ispred vaše znači dodatnih 10-15 min. Dakle došli smo na 30 minuta, a vaše jelo još nije niti krenulo iz kuhinje.

3. Ostavite sve potrebne informacije

Dosta je važno ostaviti upotrebljivu adresu, recimo onu koja sadržava ime i prezime, ulicu, broj i kat.
Ako radite u firmi u kojoj je puno ljudi i ima recepciju, kućni telefon ili broj soba doista pomaže.

Tip:
Ako postoji vjerojatnost da dostavljač ode krivim putem jer brojevi u vašoj ulici nisu baš logično poredani ili ne želite da zvoni jer ste baš stavili klinca na spavanje upišite to u napomenu, sebi pojednostavljujete stvar.

4. Naručujte online

Osim što ćete mogućnost mogućnost zabune svesti na minimum poštedjet ćete se mukotrpnog slovkanja adrese i čekanja na slobodnu liniju.

Korisnici koji naručuju online imaju mogućnost komentiranja i ocijenjivanja, a u restoranu to jako dobro znaju.

Tip:
U svojem Foodspots profilu imate listu svih dosadašnjih narudžbi koje možete ponoviti u samo dva klika.

Kakva su vaša iskustva s dostavama na Foodspotsu?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.