Screenshot: YouTube
Naime, udovice i razvedene žene u nekim dijelovima Indije spadaju u skupinu koju društvo često izbjegava ili čak šikanira. Stoga, kada je draguljarnica u reklami odlučila promovirati drugi brak, gledatelji su ostali u šoku.
AdWeek piše kako je Indija "očarana" reklamom, a mnogi tvrde kako je riječ o "revolucionarnom" i "neopisivo hrabrom" potezu jer radi se o prvoj reklami u kojoj se drugi brak prikazuje kao nešto normalno.
Naravno, reklama je mnoge i šokirala, ali velik dio javnosti složio se kako je riječ o naprednom razmišljanju, a marketinški stručnjaci dodaju kako je riječ o pametnom poslovnom potezu jer ljudi često biraju brandove s jasnom i hrabrom porukom.
Mnogi su u komentarima pohvalili autore zbog korištenja modela tamnije boje kože koji u tamošnjim reklamama nisu uobičajena pojava, a njihov je potez pohvalio čak i član parlamenta Naveen Jindal napisavši: "Tamna mladenka i njezina kći u reklami? Svaka čast na pristojnom i moćnom rušenju stereotipa".