Priča o "Alexu iz Targeta" završava ovako

Foto: Twitter

PRIČA o tinejdžeru koji je doslovce preko noći postao slavan, kada je jedna djevojka objavila njegovu fotografiju na Twitteru, napisavši uz nju "Alex iz Targeta", dobila je svoj nastavak i ujedno kraj.

Tako je kratkotrajna slava zgodnog Alexa zapravo marketinški trik kompanije Breakr, koja se bavi
promocijom različitih internetskih sadržaja, većinom još nepoznatih autora.

Čini se da je maleni "eksperiment" s Alexom dobio neočekivane rezultate, no na žalost mnogih tinejdžerica diljem Amerike, kao i nekih tinejdžera, Alexova kratkotrajna slava je bila samo dio marketinške kampanje.

Prema pisanju Business Insidera to je potvrdio i izvršni direktor Breakra, Domine Jacob. "Iskreno, nismo imali pojma da će ovo otići ovako daleko. Početnu fotografiju objavljenu na Twitteru nije snimila djevojka, koja je istu prva podijelila na toj društvenoj mreži u nedjelju. Fotografija nije bila njezina, no ona ju je poželjela podijeliti", objasnio je Jacob.

"Za eksperiment smo tražili zgodnog mladića, koji je iz Texasa i koji radi u Targetu. Naš cilj je bio saznati koliko će mu vremena trebati da postane viralni hit i hoće li mu to uopće uspjeti", nadodao je Jacob.

Alex je u nedjelju imao 2000 sljedbenika, a njihov broj je danas veći od 560 tisuća. Iz Breakra tvrde da su kontrolirali obje struje internetske komunikacije, onu Alexovih fanova i drugu, u kojoj su ga htjeli "popljuvati", što je ujedno bila jedna od "presudnih" strategija.

Nimalo začuđujuće, zgodni Alex već je gostovao u showu Ellen Degeneres, a ni on kao ni djevojka koja je objavila njegovu fotografiju dosad nisu bili upoznati s radom kompanije Breakr.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.