Ništa ne privlači turiste kao časne sestre

Screenshot: YouTube

PRIJE nekoliko godina Jadranka Kosor kukala je zbog dupeta u jednom od turističkih spotova koji su strance pozivali da dođu i uživaju u čarima Hrvatske. Bio je to pravi "skandal" koji smo s vremenom rado zaboravili i potisnuli u podsvijest.

Međutim, ta se Jadrankina jadikovka očito duboko urezala u pamćenje autora novog spota koji turiste poziva da posjete Split. Oni su se, naime, ovog puta odlučili za zaokret od 180 stupnjeva i umjesto guzica, u svoj spot ubacili - tri časne sestre.

Nisu to neatraktivne časne sestre, štoviše, isprva biste mogli pomisliti da će se do kraja spota nešto i dogoditi, ali ciljana skupina očito nisu mladi stranci i oni koji žele vidjeti Split već ljubitelji okupljanja na trgovima i fanovi daveža.

Naime, u nešto više od pet minuta ove "promocije" Splita ne dogodi se apsolutno ništa što bismo mogli nazvati promocijom grada, a ako su vam kojim slučajem promakle scene s početka spota, lako biste mogli pomisliti da vas Turistička zajednica grada Splita poziva u Vatikan.

Upravo su to zaključili i neki gledatelji ovog spota koji su ga nazvali "nedinamičnim", "bezidejnim", "nemaštovitim", ali prije svega lošom reklamom za grad Split.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.